بهترین برنامه‌های موقعیت یاب برای گوشی هوشمند

0 643

موقعیت یاب موبایل یکی از بهترین راه ها برای دیدن مکان های منحصر به فرد است و هر کشوری می تواند آن را ارائه دهد. امروزه پیشرفت های تکنولوژی شیوه زندگی را ساده تر از همیشه کرده است. چندین برنامه برای گوشی های هوشمند وجود دارد که می تواند مسیر شما را هدایت کند. آیا به دنبال پیدا کردن نزدیک ترین پارک ملی یا نزدیکترین هتل هستید که بتوانید آنجا اقامت داشته باشید، پس ملزم به نصب یکی از این برنامه ها در موبایل خود هستید!

۱. Google Maps

در حال حاضر این برنامه بر روی تمام گوشی ها و تبلت ها نصب شده است، اما اگر در گوشی شما نصب نشده است بهتر است قبل از سفر بعدی آن را نصب کنید. با این برنامه قادر خواهید بود تمام مسیر خود را برنامه ریزی کنید از جمله توقفگاه های بین راهی، هتل ها، پارک ها و… . این برنامه همچنین مشکلاتی مانند ترافیک و ساخت و ساز جاده ها را نیز هشدار می دهد. همچنین می توانید از این برنامه برای جستجوی مکان هایی مانند پارک ها و رستوران ها در مسیر خود استفاده کنید و آن ها را به برنامه خود اضافه کنید.

نقشه های گوگل یک برنامه بسیار مفید است که دارای امکانات زیر است:
پشتیبانی نقشه ها در بیش از ۲۲۰ کشور
هدایت GPS با صدا
مشخص کردن شرایط ترافیکی

۲. Oh, Ranger! Park Finder

اگر به مشاهده گنجینه های طبیعی کشور علاقه مند هستید یا نیاز به استراحت دارید و می خواهید بچه های خود را در اطراف شهر بچرخانید، برنامه یاب پارک می تواند مفید باشد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد با استفاده از گزینه جستجو پارک های محلی موجود در اطراف منطقه را جستجو کنند.

در این برنامه همه امکانات تفریحی ذکر شده اند و فاصله شما تا مقصد را نشان می دهند. اگر از کمپینگ لذت می برید، این برنامه کمک می کند تا پارک هایی را پیدا کنید که دارای اردوگاه های خاص هستند.

امکانات:
اطلاعات کامل درباره پارک ملی هر کشور
دادن آدرس و اطلاعات تماس

۳. Allstays Truck and Travel

اگر برای اولین بار است که با RV رانندگی می کنید یا مسیر جدیدی را می روید، بهتر است این برنامه را دانلود کنید. دانستن این نکته که کدام جاده ها برای کامیون ها دارای کمربندی هستند می توانند ایمنی شما را تضمین کنند.

همچنین، مراکز مسافرتی، توقف کامیون ها و سوخت گیری RV ها و تریلرها در این برنامه ذکر شده است. این برنامه همچنین کمک می کند برای سفر بعدی خود تصمیم گیری آگاهانه تری داشته باشید.

امکانات:
دارای طولانی ترین سیستم داده در حال اجرا
سیستم جستجوی فیلتر، از جمله جستجوگر ATM، پارکینگ و غیره
راه های قابل دسترس

۴. Roadtrippers

این برنامه دسترسی شما به موقعیت مکانی را فراهم می کند و لیستی از جاذبه های مجاور را در اختیارتان قرار می دهد. مکان ها به بخش هایی از قبیل هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، مکان های تاریخی، خدمات و موارد دیگر سازماندهی شده است و برنامۀ بسیار مفیدی است.

این برنامه همچنین جزئیات مربوط به مقصد مانند رتبه بندی، عکس ها، بررسی ها و اطلاعات تماس را نشان می دهد.

امکانات:
توانایی برنامه ریزی برای مسیرهای پیشرفته
راهنماهای سفر تعاملی
پلت فرم وبلاگ سفر

۵. GasBuddy

این یک برنامه رایگان است که هزینه های گاز را کاهش می دهد. این برنامه نشان می دهد ارزان ترین گزینه های گاز در اطراف شما کجا هستند، بنابراین پول خود را کمتر هدر می دهید.

امکانات:
یافتن گاز ارزان توسط GPS یا با وارد کردن زیپ / شهر
با استفاده از داده های تولید شده توسط کاربر

۶. Walmart Parking App

آیا می دانید برخی از فروشگاه ها اجازه می دهند تا یک شب از پارکینگ آن ها استفاده کنید؟ این برنامه به شما می گوید در مسیرتان چه چیزهایی وجود دارد و کدام مکان ها به شما اجازه می دهد تا یک شب پارکینگ رایگان در اختیار داشته باشید. اگر این کافی نیست، آدرس و شماره تلفن خود را ارائه می دهد تا بتوانید با آن ها تماس بگیرید و مطمئن شوید.

امکانات:
GPS برای تعیین پارکینگ شبانه رایگان

۷. Sanidumps RV Dump Station Locator

هنگامی که سطل های زباله پر می شوند و می خواهید آنها را خالی کنید، آخرین چیزی که انجام می دهید پیدا کردن سطل زباله خالی است. با این برنامه به سرعت به نزدیکترین ایستگاه تخلیه هدایت می شوید و کار خود را انجام می دهید.

این یک برنامه دستی است که ممکن است در ابتدا به آن نیاز نداشته باشید، اما بعدها از نصب آن سپاسگزار خواهید بود.

امکانات:
جستجو توسط GPS یا با وارد کردن زیپ / شهر
تمام نتایج نمایش داده شده در Google Maps

۸. TV Antenna Helper

این برنامه نزدیک ترین برج های تلویزیونی را نشان می دهد و با نصب این برنامه می توانید آنتن را به سمت آن هدایت کنید. در حالی که سفرهای جاده ای پر از چیزهای سرگرم کننده هستند، ممکن است بخواهید استراحت کنید و از نمایش سریال مورد علاقه خود لذت ببرید. با نصب این برنامه می توانید سیگنال تلویزیون را پیدا کنید.

امکانات:
نشان دادن سیگنال تلویزیون توسط قطب نما
نقشه تعاملی با مکان های سیگنال تلویزیون

۹. WeatherBug

یک طوفان تند و زننده بدترین اتفاقی است که می تواند سفرتان را خراب کند. از این برنامه برای دسترسی به بزرگترین شبکه ایستگاه های آب و هوایی کشور استفاده کنید و هشدار، پیش بینی، رادار و شرایط کنونی آن را دریافت کنید.

اگر به پیش بینی های فعلی آب و هوا دسترسی داشته باشید هیچ چیزی نمی تواند برنامه هایتان را خراب کند.

امکانات:
هشدار آب و هوای خطرناک
اعلام آب و هوای بیش از ۲۰۰۰ مکان در سراسر کشور
پشتیبانی از چندین زبان (انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی)

۱۰. RV Checklist

یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که در جاده متوجه شوید چیزی را فراموش کرده اید. این وضعیتِ تاسف بار می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد و احتمالا برای شما هم رخ داده است. به لطف برنامه کنترل لیست می توانید از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد لیست خود را سفارشی کنید و راحت بیرون بروید.

امکانات:
انتقال لیست ها از رایانه
قابلیت دسترسی توسط بلوتوث و ایمیل
سازماندهی و اولویت بندی لیست ها

۱۱. Free Zone WiFi

بعضی از کسب و کارها، وای فای رایگان ارائه می دهند اگرچه نباید مدت زیادی از آن استفاده کنید اما گاهی به آن ها نیاز پیدا می کنید. پیدا کردن این مکان ها دشوار است، اما این برنامه این مشکل را برطرف کرده است. پرونده های آفلاین را بر روی تلفن خود نگهداری کنید و در پیدا کردن سرویس از آن استفاده کنید.

امکانات:
دسترسی سریع به بیش از ۵ میلیون نقطه دسترسی
اطلاعیه های خودکار در محدوده شبکه WiFi

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد