بهترین لامپ هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 1,055

لامپ‌ها برای روشن کردن خانه‌ها، دفاتر و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند، توماس ادیسون و جوزف سوان نخستین لامپ رشته‌ای را در قرن نوزدهم اختراع کردند. دو قرن بعد لامپ‌های الکتریکی پیشرفت فوق العاده‌ای داشتند و در زمینه راندمان، کیفیت نور، چگالی و صرفه جویی در انرژی بهبود بسیاری پیدا کردند. با این وجود، ما هنوز تصویر اصلی یک لامپ قدیمی را در ذهن‌مان نگه داشته‌ایم؛ لامپ‌های الکتریکی در اشکال، اندازه، ولتاژ و مواد مختلفی موجود هستند. با پیشرفت تکنولوژی لامپ‌های هوشمند وارد بازار شدند، این لامپ‌ها نسل جدیدی از لامپ‌ها هستند که جذابیت خاصی برای دوستداران تکنولوژی و خصوصا خانه‌های هوشمند دارند. لامپ‌های هوشمند یکی از محصولات اینترنت اشیاء می‌باشند و فواید بسیاری دارند که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

– می‌توانید از راه دور آن‌ها را کنترل کنید.
– می‌توانید رنگ آن‌ها را تغییر دهید.
– با روشن کردن لامپ‌ها می‌توانید موسیقی پخش کنید.
– شدت رنگ را کنترل کنید.
– به فرآیند خواب کمک کنید.
– بر زیبایی دکوراسیون خانه تاثیر بگذارید.
– مصرف نادرست برق را کاهش دهید.
– امنیت خانه را افزایش دهید.

اگر دوست دارید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید اما مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید، یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که در نورپردازی خانه از لامپ‌های هوشمند استفاده کنید. به آسانی لامپ‌های معمولی خود را با لامپ‌های هوشمند عوض کنید و برای روشن کردن، خاموش کردن، تنظیم روشنایی و یا حتی ایجاد نور از گوشی‌های هوشمند و تبلت خود استفاده کنید. برای دیدن بهترین لامپ‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ خواندن مطلب زیر را ادامه دهید:

۱. بهترین کلی: لامپ هوشمند Wigbow Color-Changing

لامپ هوشمند

لامپ هوشمند Wigbow Color-Changing Smart یک راه سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای روشنایی هوشمند در خانه است. به سادگی این لامپ‌های هوشمند را بپیچانید، برنامه رایگان را از App store یا  Google Play در تلفن همراه خود دانلود کنید و برای شروع به Wi-Fi خانگی خود متصل شوید. از دستگاه‌های محبوبی مانند آمازون الکسا و Google Home برای کنترل چراغ هوشمند استفاده کنید، این کار را می‌توانید تنها با صدای خود انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از برنامه رایگان، لامپ‌های هوشمند خود را از هر نقطه‌ای کنترل کنید، حتی خارج از خانه. این لامپ‌ها به شما اجازه می‌دهند تا آن‌ها را از طیف وسیعی (بیش از ۱۶ میلیون رنگ) انتخاب کنید. هر رنگی در آن قابل تنظیم است، بنابراین به آسانی می‌توانید آن را بطور کامل سفارشی کنید. گزینه نور شب به شما اجازه می‌دهد که درجه حرارت را از گرم تا سرد تغییر دهید. با این حال، این لامپ‌های هوشمند با طول عمر ۴۰،۰۰۰ ساعت یک صرفه جویی بزرگ در انرژی محسوب می‌شوند. این لامپ‌ها با یک سال گارانتی عرضه می‌شوند، بنابراین اگر در مورد سلامت آن‌ها تردید دارید، بهتر است سریع‌تر آن‌ها را عوض کنید.

۲. بهترین بودجه: لامپ هوشمند Sengled Element Classic

لامپ هوشمند

با لامپ هوشمند Sengled Element Classic از قبل برنامه ریزی کنید. این گزینۀ مقرون به صرفه به شما امکان می‌دهد تا چراغ‌ها را روشن یا خاموش کنید، همچنین با استفاده از برنامه Sengled Element Home در iOS یا Android نور لامپ‌ها را کم کنید و حتی برنامه‌ها را تنظیم کنید. با تنظیم کنترل‌ها میتوانید چراغ‌ها را از راه دور نظارت کنید، به عنوان مثال می‌توانید چراغ‌های اتاق را قبل از ورود به خانه روشن کنید، یا اگر خارج از شهر هستید و فراموش کرده‌اید لامپ‌های خانه را خاموش کنید از همانجا آن‌ها را خاموش کنید. از بخش عملکرد این برنامه، برای نظارت بر مصرف برق استفاده کنید، این ویژگی چیزی است که از آن لذت می‌برید زیرا این لامپ‌های LED توسط Energy Star تایید شده‌اند و از انرژی کمتری نسبت به روشنایی‌های معمولی استفاده می‌کنند. این لامپ‌ها همچنین می‌توانند به یک توپی مانند آمازون اکو پلاس، SmartThings یا Wink متصل شوند، استفاده از آمازون الکسا یا گوگل دستیار برای کنترل صدا در تمام تنظیمات لامپ‌های هوشمند بسیار ساده است. البته جانب احتیاط را رعایت کنید، برای اینکه این لامپ‌ها با برخی سیستم‌ها کار کنند به Stubled Element Hub نیاز دارند، در حالی که بعضی‌ها مانند Amazon Echo Plus اجازه اتصال مستقیم را می‌دهند.

۳. بهترین برای وای‌فای: لامپ هوشمند Kasa Smart Wi-Fi

لامپ هوشمند

اگر قبلا از یک لامپ خانگی هوشمند استفاده نکرده‌اید، حتما از امتحان این لامپ هوشمند هیجان زده خواهید  شد. هیچ مشکلی در Kasa Smart Wi-Fi LED LB100 وجود ندارد، این لامپ به طور مستقیم با روتر Wi-Fi شما کار می‌کند بدون اینکه به هاب نیاز داشته باشید. تا زمانی که حداقل یک اتصال شبکه وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی امن داشته باشید، این لامپ هوشمند با استفاده از برنامه رایگان Kasa در گوشی‌های iOS یا Android به Wi-Fi خانه متصل می‌شود. به راحتی این برنامه را در گوشی‌های هوشمند و تبلت خود نصب کنید و از آن برای مدیریت لامپ‌های هوشمند، تنظیم روشنایی، ایجاد برنامه و… استفاده کنید. برنامه Kasa همچنین دارای یک عملکرد شمارش معکوس سرد است که بعضی از انعطاف پذیر‌ی‌ها را به جای برنامه تنظیم می‌کند. اگر از آمازون الکسا استفاده می‌کنید، با استفاده از صدای خود، می‌توانید نور را کنترل کنید.

۴. بهترین کیت شروع کننده: کیت شروع کننده Philips Hue Smart

لامپ هوشمند

به جای تبدیل یک لامپ معمولی به لامپ هوشمند، ابتدا Philips Hue Smart Bulb Starter Kit را امتحان کنید تا خانه هوشمند خود را در مقیاس وسیع‌تر ببینید. این کیت با چهار لامپ A19، یک Hue Bridge، یک آداپتور برق، یک کابل اترنت و همچنین یک ضمانت نامه دو ساله ارائه می‌شود. در نهایت، این سیستم می‌تواند بیشتر از پنجاه چراغ هوشمند را پشتیبانی کند. به راحتی چراغ‌های LED را درست مثل لامپ‌های معمولی نصب کنید و آن‌ها را با Hue Bridge جفت کنید، این لامپ‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهند تا با استفاده از برنامه Philips Hue روشنایی اتاق را تنظیم کنید. فیلیپس یک نام تجاری قابل اعتماد در نورپردازی است و این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوازده لوازم جانبی در هر سیستم روشنایی، از جمله یک رنگ ضربه‌ای یا حسگر حرکت رنگ، نورها را سفارشی کنید. آیا شما طرفدار بزرگ Nest یا SmartThings هستید؟ پس برای اتوماسیون اضافی، سیستم رنگ خود را با آن‌ها جفت کنید.

۵. بهترین برای میهمانی‌ها: لامپ هوشمند بلوتوثی MagicLight

لامپ هوشمند

میهمانی خود را با لامپ‌های هوشمند بلوتوثی MagicLight آغاز کنید. این لامپ هوشمند، با استفاده از نرم افزار رایگان MagicLight BT، میلیون‌ها رنگ دلخواه را پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید از راه دور، نور را خاموش و روشن کنید و روشنایی را کنترل کنید، (همانطور که با لامپ‌های دیگر هم می‌توانید)، اما MagicLight چیزهای سرگرم کننده‌ای نیز به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید نور آن را با عوامل مختلفی هماهنگ کنید از جمله اینکه می‌توانید نور آن را با آهنگ مورد علاقه خود همگام سازی کنید و خانه خود را بر اساس خلق و خوی خود به دیسکو تبدیل کنید. بچه‌ها ایجاد جوهای مختلف با آهنگ و رنگ‌های مختلف را دوست دارند. شما همچنین می‌توانید برنامه‌های جدید ایجاد کنید یا سعی کنید هنگام “طلوع آفتاب” و “غروب خورشید” که به تدریج بدن برای بیدار شدن و خوابیدن آماده می‌شود، آهنگ‌های مناسب بگذارید. هر لامپ با کیفیت به مدت ۲۰،۰۰۰ ساعت دوام می‌آورد و مانند لامپ‌های LED دیگر، نسبت به لامپ‌های معمولی انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

۶. بهترین از نظر کارکرد آسان: لامپ هوشمند Piper and Olive

لامپ هوشمند

اگر به دنبال لامپ هوشمند هستید حتما لامپ هوشمند Piper and Olive Smart LED Bulb را بررسی کنید. ویژگی کنترل از راه دور این لامپ‌های هوشمند باعث شده تا تنظیم آنها از هر نقطه با استفاده از تلفن همراه، تبلت یا دستگاه هوشمندتان، راحت‌تر باشد. به سادگی کد QR را برای دانلود برنامه اسکن کنید، لامپ را نصب کنید و از برنامه برای شروع روشنایی کم نور استفاده کنید (همچنین یک پالت رنگ بزرگ برای انتخاب وجود دارد). حالت Piper و Olive Scene Selection و عملکرد تایمر به شما این امکان را می‌دهد که نورپردازی، تنظیم روشنایی و تنظیم تایمر را از دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید. این لامپ ارزان‌تر از برخی گزینه‌های رنگی موجود در لیست است، بنابراین می‌توانید برخی ویژگی‌های سرگرم کننده را به همراه روشنایی ارائه کنید.

۷. بهترین نور افشانی: لامپ هوشمند Sengled Element

لامپ هوشمند

شاید شما فقط با تعویض چند لامپ در خانه شروع به کار کرده باشید، اما حالا تصمیم گرفته باشید که تمام نورپردازی خانه را به روشنایی هوشمند تبدیل کنید. از لامپ Sengled Element Smart Floodlight bulb برای نورپردازی آشپزخانه، اتاق نشیمن و هر منطقه دیگر استفاده کنید که به این لامپ نیاز دارد. از برنامه Sengled Element Home برای روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، تنظیم روشنایی و ایجاد برنامه‌هایی برای روشن کردن تمام خانه‌هایتان استفاده کنید. از یک هاب خانه هوشمند مانند آمازون اکو پلاس، SmartThings و یا Wink استفاده کنید و یا حتی لامپ هوشمند خود را تنها با صدای خود از طریق آمازون الکسا و یا دستیار گوگل تنظیم کنید.

۸. بیشترین خلاقیت: لامپ هوشمند Flux Bluetooth LED

لامپ هوشمند

لامپ هوشمند Flux Bluetooth LED یکی دیگر از لامپ‌های رنگارنگ و جذاب است که می‌توانید برای لذت بردن از خانه خود آن را انتخاب کنید. مانند لامپ‌های دیگر موجود در لیست، قدرت نورپردازی LED، این امکان را می‌دهد که با استفاده از برنامه Flux Bluetooth از ۱۶ میلیون رنگ یکی را انتخاب کنید. می‌توانید نور را با رنگ‌هایی تنظیم کنید که با عکس‌های مورد علاقه شما مطابقت دارند، نور را برای تعطیلات تنظیم کنید یا رنگ‌های تیم مورد علاقه خود را در حوادث ورزشی بزرگ نشان دهید، همه چیز اینجاست. هیچ محدودیتی برای چگونگی بیان خودتان از این چراغ‌های رنگارنگ و لذت بخش وجود ندارد و استفاده از این نورهای رنگارنگ بسیار آسان است. همچنین می‌توانید تنظیمات نور مورد علاقه خود را ذخیره کنید و از برنامه بخواهید تا با لمس یک دکمه آن را فراخوانی کند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد