معرفی ده عطر برتر و محبوب برای خانم ها

0 1,288

به‌طورکلی زنان نسبت به مردان در آرایش، عطر و نوع لباس پوشیدن سخت‌گیرتر و مشکل‌پسندتر هستند، هر زنی دوست دارد عطر اصل و خوبی داشته باشد، اما خرید عطر و ادکلن مناسب اغلب سخت است. شما باید این محصولات را از روی سلیقه شخصی و فصلی که در آن هستید انتخاب کنید، برخی از این عطرها رایحه‌ای گرم و تند دارند که برای شب‌های زمستانی مناسب هستند و برخی دیگر در روزهای تابستان نفس‌های شما را خنک‌تر  می‌کنند. در مطلب قبلی در مورد عطرهای معروف و محبوب آقایان حرف زدیم و در این مطلب می‌خواهیم  ۱۰ عطر محبوب زنانه را به شما معرفی کنیم:

عطرهای پیشنهادی برای خانم‌ها:

۱. لانکوم مدل
Lancome La Vie Est Belle
La Vie Est Belle
La Vie Est Belle
 
    

این عطر با رایحه شیرین و گرم خود مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است و می‌توانید از آن در فصل‌های سرد سال استفاده کرده و لذت ببرید. شیشه این عطر باکیفیت و ماندگار به صورت کلاسیک و زیبا طراحی شده و نظر هر خانمی را جلب خواهد کرد. با اسپری آن بر روی پوست خود بوی شیرین گلابی و انگور سیاه به مشامتان می‌رسد که باعث شادی و نشاط شما و اطرافیانتان خواهد شد. نت‌های میانی گل‌های زنبق و یاسمین به همراه شکوفه‌ وارد عمل شده و جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند که باعث آرامش بیشتر شما خواهند شد. در نهایت رایحه گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا، وانیل و پرالین به‌عنوان نت پایانی وارد عمل شده و بوی  تند و شیرین و ماندگاری بالایی دارد.

  • حجم: ۷۵ میلی‌لیتر
  • کشور: فرانسه
  • نکات: برای استفاده روزانه مناسب نیست.

 

۲. ایو سن لوران مدل
Yves Saint Laurent Black Opium
Black Opium
Black Opium

عطر شیرین، تند و گرم  ایو سن لوران مدل Black Opium  یک انتخاب خوب برای خانم‌های مشکل‌پسند است که در تمام مدت می‌توانید رایحه دل‌نشین قهوه را در آن حس کنید. البته این عطر بیشتر مناسب خانم‌های خاص و طرفدار سبک راک است. با اسپری آن بر روی پوست بوی فلفل صورتی، شکوفه‌ی پرتقال و گلابی به مشام می‌رسد که هیجان زیادی در شما به وجود می‌آورد. بعد از مدتی بوی قهوه و گل یاسمین جای نت‌های قبلی را می‌گیرد و در نهایت نت‌های پایانی وانیل، گیاه جادویی پاتچولی و چوب درخت سرو به میدان می‌آید که در نهایت شما را آرام خواهد کرد.

طراحی بدنه آن به گونه است که شکل و شمایل سنگ گرانیت دارد و باعث قدرت و استحکام این عطر شده است. بر روی بطری  یک کادر دایره‌ای وجود دارد که نام بلک اوپیوم نقش بسته است،

  • حجم: ۹۰ میلی‌لیتر
  • کشور: فرانسه
  • نکته مثبت: پخش‌پذیری و ماندگاری بالا
  • نکته منفی: نت پاتچولی زیاد احساس می‌شود.

 

۳. ایسی میاک مدل
Issey Miyake L Eau d Issey Pure
L Eau d Issey Pure
L Eau d Issey Pure
 

این ادوتولیت با رایحه خنک طبیعی خود یک انتخاب خوب برای زنان در فصل گرم است تا حس خنکی را به اطراف منتقل کند. بطری این عطر به صورت شیشه بی رنگ بوده و درب نقره‌ای رنگ دارد. پس از اولین استفاده از  L’Eau d’Issey Pure و اسپری آن بر روی پوست رایحه‌ی گل یاس و بهارنارنج به مشام می‌رسد و حس خنکی و طراوت را به وجود می‌آورد. در نهایت نت‌های پایانی عنبر و چوب کشمیر فضا را پر می‌کند.

  • حجم: ۸۰ میلی‌لیتر
  • کشور: ژاپن
  • نکات منفی: برای زمستان مناسب نیست

 

۴. جاکوبز دیسی سو فرش
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

این عطر ملایم و شیرین مخصوص خانم‌های علاقه‌مند به رایحه‌های میوه‌های شیرین است و با استفاده از آن عطر بهاری شما را فرامی‌گیرد. طراحی این شیشه نیز بهاری و به شکل گل و میوه است که روی درب آن نیز این گل‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کنند. بر روی آن نام Daisy و Marc Jacobs به صورت طلایی‌رنگ نوشته‌شده است.

وقتی Daisy Eau So Fresh را روی پوست اسپری می کنید، نت‌های آغازی تمشک، گلابی، نت‌های سبز و گریپ‌فروت در فضا پخش می‌شود که باعث شادی و نشاط شما خواهد شد. بعد از مدتی نت‌های ابتدایی کمرنگ‌تر شده و نت‌های میانی وارد میدان می‌شوند  که رایحه‌ای از گل رز، یاسمین، بنفشه، شکوفه‌ی سیب و میوه‌ی لیچی را به وجود می‌آورند و باعث هیجان شما خواهد شد. پس از مدتی نت‌های پایانی مشک، چوب سدر ویرجینیا و آلوی سیاه  وارد عمل می‌شوند که شما را از استرس دور کرده و باعث آرامشتان می‌شود.

  • حجم: ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • کشور: ایلت متحده
  • نکات: ماندگاری خیلی کم؛ شیرین

 

۵. عطر ادکلن پاریس هیلتون کن کن
Paris Hilton Can Can
 Paris Hilton Can Can
Paris Hilton Can Can

عطر شیرین پاریس هیلتون کن کن یک عطر زنانه و خاص است که رایحۀ گل و میوه را به مشام شما می‌رساند و بسیار خنک و سبک است. بطری آن از شیشه بی رنگ ساخته شده و هاله‌های صورتی زیبایی بر روی آن قرار گرفته است، به محض استفاده از این عطر بر روی پوست رایحه شلیل، کشمش سیاه بیدانه و نارنگی فضا را پرمی کند. کم‌کم نت‌های میانی وارد میدان شده و جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شوند و عطر شکوفه پرتغال و ارکیده وحشی همه‌جا را پر خواهد کرد. در نهایت و بعد از مدت‌زمانی نت‌های پایانی مشک – نت‌های چوبی و کهربا خودنمایی کرده و فضا را پر می‌کنند.

  • حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور سازنده : ایالات متحده
  • مناسب برای زنان جوان

 

۶. دیور مدل
Dior JAdore Eau
J`adore
J`adore
 

رایحه شیرین و گرم  دیور مدل J`adore  در میان زنان جذاب و خوش عطر شناخته شده است. بطری این عطر نیز بسیار جذاب طراحی شده است و هر خانمی از آن خوشش می‌آید. شیشه طلایی‌رنگ آن بسیار چشم‌نواز است. شما می‌توانید از این عطر گرم در روزهای بهاری و پاییزی خود استفاده کنید. بعد از استفاده از این عطر بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین فضا را پر کرده و با رایحه شیرین خود باعث هیجان می‌شود. نت‌های میانی گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز تمرکز و آرامش درونی شما را تقویت می‌کنند و در نهایت وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه باعث می‌شود حس شادی در شما موج بزند.

  • حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور: فرانسه
  • مناسب برای استفاده در مهمانی‌های شبانه ماندگاری بالا
۷. کلویی مدل Chloe
Chloe Chloe

عطر شیرین و گرم کلویی یکی از زنانه‌ترین عطرهای تاریخ است که بو و رایحه گرم و دل‌نشین آن برای روزهای سرد سال مثل زمستان و پاییز و حتی بهار مناسب است. وقتی از این عطر برای اولین بار استفاده می‌کنید رایحه‌های شیرین و شادی‌بخش آلدئید، گل پیچ امین‌الدوله، شکوفه‌ی پرتقال، نارگیل، یاس بنفش، هلو، یلانگ یلانگ و نارنج فضا را پر کرده و انرژی شما را بیشتر می‌کند. حال نوبت رایحه‌های میانی است که از گل مریم، میخک صد پر، یاسمین، رز، نرگس و ریشه‌ی گل زنبق زرد تشکیل شده است و در نهایت نت‌های پایانی چوب صندل، عنبر، مشک، صمغ بنزویین، خزه‌ی اوک موس و چوب سدر گرو و شیرین، هیجان شما را بیشتر خواهند کرد. علاوه بر رایحه‌های دل‌نشین این عطر زنانه بطری آن در عین سادگی، جذابیت زیادی را به وجود آورده است. درب بطری نقره‌ای است و به زیبایی مانند استوانه‌ای بر روی شیشه قرار گرفته است.

  • حجم: ۹۰ میلی‌لیتر
  • کشور: فرانسه

 

۸.  جویسی کوتور مدل
Juicy Couture Viva la Juicy
Viva la Juicy
Viva la Juicy
 
       

رایحه شیرین و خنک عطر جویسی کوتور مدل Viva la Juicy یکی از خوشبوترین عطرها زنانه‌ی میوه‌ای و گل  است. بر روی بطری یک پاپیون صورتی مشاهده می‌کنید که آن را به یک عطر زنانه زیبا تبدیل کرده است و علامت جویسی که بر روی سنجاق قفلی روی این پاپیون خودنمایی می‌کند.

زمانی که از این عطر روی پوست  استفاده می‌کنید، بوی پرتقال ماندارین و توت وحشی فضای اطراف را پر می‌کند و باعث شادی شما می‌شود. کم‌کم نت‌های ابتدایی کمرنگ شده و نت‌های میانی وارد عمل می‌شوند و رایحه‌ای از ترکیب گل پیچ امین‌الدوله، گاردنیا و یاسمین را به نمایش می‌گذارند که باعث انرژی بیشتر شما خواهد شد. در نهایت نت‌های پایانی عنبر، کارامل، پرالین، چوب صندل و وانیل شما را از نگرانی‌ها و استرس دور می‌کنند و آرامش وجودی‌تان را بیشتر خواهند کرد.

  • حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور: آمریکا
  • رایحه گل‌های ماندنی، طول عمر متوسط، اندکی شیرین
۹. تیری موگلر آنجل ادوپرفیوم
Thierry Mugler Angel for women
Thierry Mugler Angel for women

 

 

این عطر گرم و شیرین برای شب‌های زمستانی بسیار ایده ال است؛ شما می‌توانید از این عطر در مهمانی‌های شبانه خود استفاده کنید و نگران ماندگاری آن نباشید، زیرا این عطر ازنظر ماندگاری و پخش‌پذیری بسیار خوب عمل می‌کند و با اسپری کردن آن بر روی پوستتان گل یاس، نارنگی، نارگیل، خربزه، ترنج، پشمک و  برگ مو را حس خواهید کرد که به‌مرور کمرنگ‌تر شده و جای خود را به نت‌های میانی هلو، عسل، زردآلو، رز، تمشک، ارکیده، آلو، توت قرمز و سوسن می‌دهد. در نهایت رایحه‌های وانیل، نعناع هندی، مشک، کارامل، عنبر، شکلات، دانه تونکا و کهربا در فضا پخش شده و محیط آرامش‌بخش و پرانرژی برایتان فراهم می‌کند.

  • حجم: ۵۰ میل لیتر
  • کشور: فرانسه
  • ماندگاری بالا؛ مناسب برای استفاده روزانه

 

۱۰.جیمی چو مدل
Jimmy Choo Jimmy Choo
Jimmy Choo
Jimmy Choo
 

رایحه شیرین، تند و گرم  جیمی چو  برای زمستان و پاییز بسیار مناسب است. بطری آن کاملاً ظریف و زنانه است و درب آن مکعبی بوده و به رنگ سیاه بر روی شیشه قرار گرفته است. بعد از اولین اسپری آن بر روی بدن؛ بوی پرتقال ماندارین، گلابی و نت‌های سبز فضا را پر می‌کند که باعث طراوت و تازگی شما و اطرافیانتان خواهد شد. بعد از مدتی نت‌های میانی وارد شده و بوی گل ارکیده فضا را پر می‌کند و انرژی مثبت بیشتری در شما به وجود می‌آورد. کم‌کم نت‌های پایانی وارد عمل شده و رایحه تافی و گیاه جادویی پاتچولی را به مشام شما می‌رساند.

  • حجم : ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور: انگلستان
  • پراکندگی و طول عمر خوب
  • نت رایحه گیاه جادویی پاتچولی؛  بیش‌ازحد برجسته است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد