وینسی اولین هدفون هوشمند بی سیم در جهان

0 885

آیا شما هم جزء افرادی هستید که هرروز صبح، هدفون بر روی گوش هایتان می گذارید و ورزش می کنید؟ تا به حال به این رویا فکر کرده اید که هدفونی داشته باشید که نیاز به گوشی همراه شما نداشته باشد؟ بله درست شنیده اید Vinci اولین هدفون هوشمند بی سیم در جهان که این امکان را برای شما فراهم می کند. در واقع این فقط یک موزیک پلیر سیار نیست، بلکه امکانات بسیار زیادی را به صورت هوشمندانه در اختیار شما قرار می دهد که در این مطلب به آن می پردازیم.

این دستگاه شامل یک پردازنده چهارهسته ای، وایفای داخلی و بلوتوث است. از این دستگاه می توانید برای برقرای تماس؛ ارسال پیامک متنی، و نوشتن و ایجاد آلارم و یا اخطار برای دستورالعمل خاص در زمان معین استفاده کنید. در واقع هنگامی که به باشگاه می روید و یا در حال پیاده روی هستید، نیازی نیست که تلفن هوشمندتان را به همراه داشته باشید، با خیال راحت آن را در خانه بگذارید و از هدفون هوشمند وینسی لذت ببرید. وقتی شما گوشی هوشمندتان را در خانه می گذارید، بدون در نظر گرفتن مسافتی که از گوشی همراهتان فاصله گرفتید، این هدفون تمام هشدارهای مهمی که در گوشی ثبت کرده اید را به شما اطلاع می دهد.

با وینسی شما به راحتی می توانید موزیک های مورد علاقه تان را گوش کنید بدون اینکه بخواهید دکمه ای را لمس کنید و یا آهنگ را در میان هزاران آهنگ پلی لیستان پیدا کنید. کافی است نام خواننده یا آهنگ مورد نظرتان را بگویید تا این هدفون هوشمند آهنگ موردنظرتان را پخش کند. در واقع شما با استفاده از این هدفون ، ۴۲ میلیون آهنگ از سایت های Spotify و SoundCloud و Amazon Music و KKBOX در دسترس تان است. وینسی در ابتدا عادات و علاقه مندی های شما در موسیقی را به خاطر می سپارد و سپس با استفاده از الگوریتم پردازش زبان طبیعی (“NLP”) سعی می کنند دقیقا آهنگ مورد نظر شما را پیدا کند. در این هدفون از تکنولوژی “” Gesture Control همان تکنولوژی “کنترل حرکت با دست ” استفاده می شود. در واقع این نوعی کلیلک کردن مدرن بدون دخالت دکمه و کیبورد است، شما بر حرکت دست تان در کنار این هدفون می توانید آهنگ مورد نظرتان را تغییر داده ویا عملیات های دیگری انجام دهید.

این هدفون به گونه ای طراحی شده است که کاملا انعطاف پذیر و سبک بوده، وزن آن ۸۶ گرم است و به راحتی در اطراف گردن شما قرار می گیرد و شما با آن به آسانی می توانید به تمام فعالیت های ورزشی خود بپردازید و حتی هنگامی که در حال وزنه زدن و یا دوچرخه سواری هستید آهنگ مورد نظرتان را تغییر دهید، بدون اینکه از حرکت بایستید، این هدفون شگفت انگیز زبان انگلیسی، آمریکایی، ژاپنی، آلمانی و هندی را پشتیبانی می کند و ما در نظر داریم به زودی بیش از ۲۰ زبان رایج دنیا از جمله اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی را در آن قرار دهیم.

وینسی مانند یک مربی ورزش همیشه همراه شماست، زمانی که ورزش کرده اید، مسافتی را که پیموده اید، محلی که در آن حضور داردید، جهت جغرافیایی، سرعت، ضربان قلب و تعداد گام هایتان را به شما می گوید و شما را از میزان فعالیت و کارایی آن مطلع می کند. در این قسمت نمونه ای از دستورالعمل های وینسی را مشاهده می کنید: ” هی وینسی، لطفا پیام خواهرم را بخوان. هی وینسی ۵ دقیقه بعد به مادرم زنگ بزن. هی وینسی آلارم نوتیفیکیشن ها را خاموش کن. هی وینسی آیا من در یک ساعت گذشته هیچ تماس از دست رفته ای نداشتم؟ وینسی متوسط سرعت من چقدر بوده؟ چقدر دویده ام؟ ضربان قلب من چقدر است؟ …”
یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار کاربردی که در این هدفون به کار گرفته شده است، تکنولوژی Bone Conduction Microphone است که با استفاده از آن تمام نویز ها و صداهای مزاحم فیلتر شده و صدایی با کیفیت خوب ارائه می شود. مثلا هنگامی شما در یک خیابان شلوغ قدم می زنید و یا در ورزشگاه هستید صداهای اطرافیان را حذف می شود و صدای شما با کیفیت بهتری ارسال خواهد شد.

این هدفون از یک باتری ۶۰۰ میلی آمپری تشکیل شده است که به سرعت شارژ می شود و شما می توانید در طول روز از آن استفاده کنید، در بسته همراه این هدفون، تعداد زیادی بالشتک و پد هدفون وجود دارد که متناسب با هر نوع سایزی است، این هدفون در سه ورژن Lite ،Pro ،Super عرضه می شود که هرکدام از آنها قابلیت های متفاوتی دارند، مثلا ورژن Lite هشت گیگ و Pro شانزده گیگ و Super سی و دو گیگ حجم دارد، و فقط ورژن Super آن قابلیت Bone Conduction Mic دارد و دو ورژن دیگر از تکنولوژیDual-mic Array استفاده می کنند. همچنین ۴ رنگ بسیار زیبا و شاد دارد که متناسب با گروه سنی و علایق هر فرد می باشد.

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد