بهترین ماشین ظرف‌شویی رومیزی

2 6,055

ماشین ظرف‌شویی یکی از وسایل خانگی مهم و پرکاربرد است که به شما در شستن ظرف‌ها کمک می‌کند. استفاده از این وسیله کاربردی در مهمانی‌ها کمک شایانی به شما خواهد کرد و باعث می‌شود تا زمان بیشتری با میهمانان باشید. اما بااین‌حال ماشین ظرف‌شویی‌ها، اندازه بزرگی دارند و ممکن است ابعاد آن‌ها مناسب آشپزخانه شما نباشد. در این راستا ماشین ظرف‌شویی‌های رومیزی و کوچک‌تری نیز وارد بازار شده‌اند که فضای کمی را اشغال می‌کنند. از طرفی مصرف آب و انرژی کمتری دارند و قیمت آن‌ها نیز پایین‌تر است.

در ماشین ظرف‌شویی‌های رومیزی، شما می‌توانید بدون نیاز به تخریب کابینت‌ها آن را نصب کنید و فضای کمی اشغال می‌کند. اگر چه تعداد ظروف کمتری در این ماشین ظرف‌شویی‌ها جای می‌گیرد، بااین‌حال برای اتصال راه اندازی آن به امکانات کمتری نیاز دارید. شما برای استفاده از این دستگاه نیازی به خم شدن ندارید و این کار استفاده از ماشین ظرف‌شوی رومیزی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

قبل از خرید یک ماشین ظرف‌شویی مطمئن شوید ظرفیت و ابعاد آن برای شما مناسب است؛ در نهایت با توجه به قابلیت‌ها و  هزینه‌ای که دارد یک مدل مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب می‌خواهیم چند مدل از بهترین ماشین ظرف‌شویی‌های رومیزی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

۱. ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک چیف Magic Chef Dishwasher KOR-2155B

این ظرف‌شویی ۸ نفره با ابعاد کوچک و جمع‌وجور برای خانواده‌های کم جمعیت و متوسط مناسب می‌باشد. شما در این ماشین ظرف‌شویی می‌توانید از برنامه‌های شست و شوی متنوعی مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات استفاده کنید. در نهایت نیز از قابلیت خشک‌کن آن نیز بهره ببرید.

ویژگی‌های دیگری مانند تأخیر در شست و شو  این امکان را به شما می‌دهد در زمان‌هایی که در خانه نیستید ماشین ظرف‌شویی را روشن کنید؛ مثلاً ساعت‌هایی از شب که مصرف انرژی پایین‌تر است با شست و شوی ظرف‌ها، هزینه خود را کاهش دهید. قفل کودک نیز باعث می‌شود تا کنجکاوی‌های کودکتان باعث خرابی این دستگاه نشود.

۲. ماشین ظرف‌شویی رومیزی ریتون مدل DW-3803

این ماشین ظرف‌شویی ۸ نفره، دارای طراحی بی‌نظیری است و ابعاد آن مناسب آشپزخانه‌های کوچک است. مصرف انرژی این مدل پایین بوده و دارای گرید A است. بر روی ماشین ظرف‌شویی یک صفحه‌نمایش رنگی led قرارگرفته شده که می‌توانید از طریق آن برنامه مورد نظرتان را اعمال کنید. برنامه‌هایی مانند Intensive /Normal/Eco/Glass/90 min/Rapid در این ماشین ظرف‌شویی تعبیه شده است. این مدل ماشین ظرف‌شویی ریتون دارای مکانیزم هوشمند به نام ( ۱-۲۴ Hours Delay Start ) است که این امکان را به افراد می‌دهد تا زمان شستشوی ظروف را به تأخیر بیندازند و در ساعاتی که خواب هستند و یا مصرف انرژی پایین‌تر است ظروف را بشویید.

۳. ماشین ظرف‌شویی رومیزی سام مدل T1305

این ماشین ظرف‌شویی ۶ برنامه شست و شو دارد؛ برنامه‌هایی مانند شست‌وشوی کریستال، شست‌وشوی سریع و ۳x1 برنامه‌ی مخصوص استفاده از قرص در آن قرار داده شده است. شما می‌توانید از طریق پنل تنظیمات برنامه مورد نظرتان را اعمال کنید. البته نبود صفحه‌نمایش یکی از ضعف‌های این ماشین ظرف‌شویی به‌حساب می‌آید.

ظرفیت آن ۶ نفر است و برای خانواده‌ها کم جمعیت مناسب می‌باشد. بدنه دستگاه فلزی است و رویه‌ی آن از جنس  پلاستیک است. نکته قابل توجه در مورد این ماشین این است که صدای آن اصلاً آزار دهنده نیست و صدای زیادی ایجاد نمی‌کند.

۴. ماشین ظرف‌شویی الگانس مدل WQP6

شما می‌توانید با استفاده از این ماشین ظرف‌شویی ظروف خود را به راحتی تمیز کنید، ظرفیت آن ۶ نفره و مناسب خانواده‌های کم جمعیت و متوسط است. مصرف انرژی آن بسیار کم و در رده a+ است. در این مدل از ۶ برنامه شست و شو متنوع متناسب با نیاز  مشتری استفاده شده است. بر روی بدنه یک صفحه‌نمایش و پنل کاربری تعبیه شده است که می‌توانید از آن طریق دستورالعمل‌های مورد نظر را اعمال کنید. این ماشین ظرف‌شویی قابلیت شست و شوی میوه و سبزی را نیز در خود  جای داده است. اگر در حین شست و شو متوجه شده‌اید یکی از ظرف‌ها جا مانده است به راحتی می‌توانید در حین کار ماشین ظرف‌شویی ظرف مورد نظر را به آن اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل استرلیزه کردن با شست و شو در دمای ۸۰ درجه  است. این قابلیت برای افرادی مناسب است که شست و شوی تمیزتر می‌خواهند.

۵. ماشین ظرف‌شویی رومیزی بوش مدل SKS60E18EU

این ماشین ظرف‌شویی کم‌مصرف می‌تواند ظروف و بشقاب‌های ۶ نفره را به خوبی شست و شو دهد، صدای آن کم است و لرزشی ندارد. شما می‌توانید از طریق پیچ جلو دستگاه دمای شستشو و برنامه مناسب با نیازتان را انتخاب نمایید.۶ برنامه شست و شو در این ماشین ظرف‌شویی تعبیه شده است که دو برنامه ویژه سرعت متغیر و خشک‌کن اضافی و همچنین دارای ۵ دمای متفاوت شستشو است. علاوه بر این سنسور میزان آب، سنسور تشخیص ظرفیت، سنسور تنظیم میزان مواد شوینده، فیلتر ۳ لایه با قابلیت تمیزکن خودکار، نشانگر مدت زمان باقیمانده برنامه، زنگ هشدار پایان برنامه، سیستم الکترونیکی تأخیر در شروع برنامه تا ۲۴ ساعت در این مدل قرار داده شده است.

۶. ماشین ظرف‌شویی دکستر مدل DD-672

این ماشین ظرف‌شویی ۶ نفره از برند معتبر الگانس است که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. شما می‌توانید یکی از ۶ برنامه کاربردی این دستگاه را با توجه به میزان  نیاز، سرعت و دمای مورد نیازتان انتخاب کنید. بر روی بدنه آن نمایشگری قرارگرفته که تمام اطلاعات را به شما نشان می‌دهد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به شست‌وشوی قوی، شست‌وشوی خودکار عادی، شست‌وشوی اقتصادی و شست‌وشوی سریع اشاره کرد. شست وشو قوی می‌تواند با قدرت بیشتری جرم، مواد اضافه و سوخته‌های روی ظروف را از بین ببرد که بیشتر مناسب تابه‌ها و قابلمه‌های بزرگ است. قابلیت شست‌وشوی با تأخیر ۲، ۴، ۶ و ۸  ساعت، یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این ماشین ظرف‌شویی است که به وسیله آن می‌توانید زمان آغاز شست‌وشو را به تعویق بیندازید و در زمان‌هایی ظرف‌های خود را بشویید که میزان مصرف کم‌تر است.

۷. ماشین ظرف‌شویی رومیزی زیرووات مدل ZDCF6

زیرووات یک برند ایتالیایی است که محصولات با کیفیتی عرضه می‌کند. این ماشین ظرف‌شویی ظرفیت ۶ نفره دارد و شما می‌توانید به راحتی ظروف ۶ نفر را در آن جای داده و با کیفیت بالا تمیز کنید. در این ماشین دو سبد شست و شو قرار داده شده است که می‌توان بسته به نیازتان ازهر دو سبد آن استفاد کنید؛که برای نظم دهی به ظروف مناسب‌تر است. ۶ برنامه کاربردی در این ماشین ظرف‌شویی قرار داده شده است که با توجه به سرعت، دما و نوع شست و شو می‌توانید از هر یک از این ۶ برنامه کاربردی استفاده نمایید. نمایشگر روی بدنه برنامه مورد نظر، میزان نمک و جلا دهنده را نشان می‌دهد. برنامه‌های شست‌وشوی متنوعی مانند برنامه‌های شست‌وشوی مقدماتی، شست‌وشوی ظریف، نرمال و زیاد در این مدل قرار داده شده است که کمک شایانی به شما می‌کند. مثلاً برای شست و شوی ظرف‌هایی که چربی‌های زیاد و سوختگی دارند؛ بهتر است از برنامه شست و شو زیاد استفاده کنید. صدای این ماشین ظرف‌شویی بسیار کم است و درصورتی‌که روی سطح کابینت قرار بگیرد باعث لغزش نمی‌شود.

۸. ماشین ظرف‌شویی رومیزی آاگ مدل F56202W0

این برند ایتالیایی ماشین ظرف‌شویی‌های با کیفیتی را ارائه کرده است. مدل F56202W0 یک ماشین ظرف‌شویی ۶ نفره است که برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب‌تر می‌باشد. مصرف انرژی آن پایین است و شما می‌توانید از برنامه‌های متنوع شست و شوی آن استفاده کنید. مثلاً برنامه شست و شو ۲۰ دقیقه‌ای آن می‌تواند به سرعت ظروف کثیف را در مدت زمان بسیار کمی شست و شو دهد و از این نظر برای شما کاربردی است. بر روی بدنه آن یک پنل کاربری لمسی وجود دارد که کار با آن را آسان‌تر کرده است. صدای این مدل ماشین ظرف‌شویی بسیار کم است و در حین کار شما را آزار نمی‌دهد.

۹. ماشین ظرف‌شویی رومیزی مجیک مدل ۲۱۹۵GB

این ماشین ظرف‌شویی مجیک ۸ نفره است و برای  خانواده‌های با جمیعت متوسط مناسب‌تر می‌باشد. بر روی بدنه آن یک پنل کاربری و یک نمایشگر قرارگرفته است که باعث می‌شود کار با ماشین ظرف‌شویی شما آسان تر باشد. در این ماشین ظرف‌شویی برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات تعبیه شده که شما می‌توانید بسته به نیازتان از هریک از آن‌ها استفاده کنید. خشک‌کن ظروف و شست و شو با تأخیر نمونه‌های دیگری  از قابلیت‌های کاربردی این مدل به‌حساب می‌آیند.

منبع: بلاگ بورسیکا

2 Comments
  1. Agahi90.iR گفته:

    سایت بسیار جالب بو شیکی دارید موفق باشید و سربلند

  2. مهرسام خان گفته:

    بهتربود همه برندهاوخصوصیاتی که دارند یانه رو کلا دریک جدول اورده و تیک میزدین که بتونیم مقایسه کنیم

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد