بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

0 7,237

امروزه با پیشرفت علم و زیاد شدن مشغله‌های زندگی شهری هیچ راهی وجود ندارد که بتوان بدون ماشین لباسشویی زندگی کرد؛ ماشین لباسشویی بخش مهمی از زندگی مدرن است و شما با کمک آن می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ها را در مدت زمان کم و با کیفیت بالا بشویید. در این میان برندهای معتبر خارجی هر ساله مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای را روانه بازار می‌کنند که با توجه به مبحث واردات قیمت آن بسیار بالا است. بنابراین خرید یک ماشین لباسشویی خارجی ممکن است هزینه زیادی در بر داشته باشد و هر کسی نتواند آن را بپردازد، شما می‌توانید با کمی تحقیق و جست‌وجو یک ماشین لباسشویی ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. شرکت‌هایی ایرانی امروزه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهره‌گیری از تجهیزات و دانش مهندسان خود نمونه‌هایی با کیفیتی را تولید می‌کنند که بسیار مفید است و چیزی از نمونه‌های خارجی آن کم ندارند. در این مقاله قصد داریم شما را با چند مدل از بهترین ماشین لباسشویی‌ ایرانی آشنا کنیم:

۱. ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا یکی از شرکت‌های موفق ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که توانسته با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و تکنولوژی‌های برتر، لوازم خانگی با کیفیت جهانی تولید کند. لباسشویی‌های برند اسنوا نیز امروزه به یکی از بهترین لباسشویی‌های ایرانی تبدیل شده‌اند که بسیار شیک بوده و کیفیت و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.


• بهترین ماشین لباسشویی ایرانی: ۸ کیلوگرمی اسنوا مدل SWD-184

ماشین لباسشویی «اسنوا» مدل SWD-184 از دستگاه‌های باکیفیت ساخت این شرکت ایرانی است که از موتور دایرکت درایو با سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند و ظرفیتی معادل با ۸ کیلوگرم دارد؛ بنابراین اگر خانواده‌ای با جمعیت متوسط دارید این ماشین لباسشویی انتخاب مناسبی برای شما است. موتورهای دایرکت درایو طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند و استهلاکشان نیز کمتر است.
لباسشویی مدل SWD-184 اسنوا از ۹ برنامه شست‌وشو پیش‌فرض استفاده می‌کند که شامل شست‌وشو لباس‌های پنبه‌ای، ورزشی، الیاف مصنوعی، شست‌وشو به‌صرفه، شست شوی لباس‌های پشمی، شست‌وشو سریع و … است. شست‌وشو با تأخیر، سیستم ضد چروک، آبکشی اضافه نیز از دیگر قابلیت‌های آن به حساب می‌آید. سیستم ضدچروک تا میزان زیادی از ایجاد چروک‌های عمیق در البسه شسته و آبکشی شده جلوگیری می‌کند. نمایشگر ال‌ای‌دی روی بدنه تمامی اطلاعات و برنامه شست‌وشو را به صورت واضح نشان می‌دهد و شما می‌توانید به وسیله آن عملکردهای مورد نظرتان را اعمال کنید.

• بهترین ماشین لباسشویی ایرانی: ۸ کیلوگرمی اسنوا مدل اُکتا SWD-OctaC

ماشین لباسشویی اسنوا مدل اُکتا SWD-OctaC با ظرفیت ۸ کیلوگرم، یکی از لباسشویی‌های خوب شرکت اسنوا است که از طراحی بسیار زیبا و ویژگی‌های کاربردی قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی پایینی را دارد. ۱۴ برنامه شست‌وشو متنوع و کاربردی در این ماشین لباسشویی این امکان را فراهم می‌کند تا با توجه به نوع لباس و نیاز خود از آن استفاده نماییم و از طریق نمایشگر آل ای دی این برنامه‌ها را انتخاب کرده و عملکردهای خود را تعیین کنیم. موتور به کار رفته در این مدل از نوع دایرکت درایو با ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است که مصرف پایین و طول عمر بالایی دارد. قابلیت‌هایی مانند عیب‌یابی هوشمند، آبکشی اسلامی، سیستم حباب‌ساز، شروع شست‌وشو با تأخیر، سیستم ذخیره زمانی و سیستم ضد چروک نیز در این مدل به کار رفته است که استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

۲. بهترین ماشین لباسشویی ایرانی: ۸ کیلویی پارس خزر مدل WM-814

ماشین لباسشویی پارس خزر، مدل WM-814 محصولی مدرن با طراحی بسیار زیبا و قیمت مناسب است. این دستگاه با ظرفیت ۸ کیلویی که دارد برای خانواده‌های کم‌جمعیت، متوسط و بیشتر کاربردی است. سطح مصرف انرژی A نشان از بهینه بودن میزان مصرف برق در این ماشین لباسشویی دارد. دور موتور به کار رفته در آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است که کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. محفظه‌ی داخلی آن از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است که با طراحی ضد سایش خود باعث افزایش عمر دستگاه می‌شود. ۱۵ برنامه شست‌وشو کاربردی در این دستگاه، کارکردن با آن را آسان کرده و هر شخص می‌تواند هر نوع لباس را متناسب با نیازش در آن بشوید. برنامه‌هایی مانند شست‌وشوی لباس‌های پشمی، البسه‌ی ظریف، ابریشم، پرده، لباس‌های تیره و… با توجه نیاز شما در دسترس است. پارس خزر در این مدل از قابلیت‌هایی مانند سیستم حباب‌ساز و برنامه ضد چروک نیز استفاده کرده است که شما می‌توانید با پیچ ولومی روی بدنه و صفحه نمایشگر آن، این قابلیت‌ها را به کار گرفته و تجربه خوبی برای خود رقم بزنید.


۳. ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012

ماشین لباسشویی REN7012 محصولی ۷ کیلویی شرکت آبسال است که با برنامه‌های متنوع شست‌وشو ارائه شده است؛ برنامه‌هایی مانند برنامه ویژه شستشوی اقتصادی (ECO)، برنامه شستشوی سریع ۱۹ دقیقه‌ای و برنامه‌های متنوع متناسب با جنس لباس می‌باشد. این ظرفیت برای خانواده‌های کوچک و متوسط مناسب است. سرعت چرخش موتور در این محصول ۱۲۰۰ دور در دقیقه است که برای یک ماشین لباسشویی ۷ کیلویی میزان کاملاً مطلوبی به‌حساب می‌آید. این محصول شرکت آبسال دارای صفحه‌نمایش LED از نوع لمسی است که اعداد را به خوبی نمایش می‌دهد و شما می‌توانید از آن طریق برنامه‌های آن را تنظیم کنید؛ علاوه بر این اعلان صوتی این مدل می‌تواند شما را در انتخاب برنامه‌ها یاری دهد. شرکت آبسال در این مدل از رتبه انرژی +++A استفاده می‌کند که باعث شده مصرف انرژی آن کمتر می‌شود. در کنار آن، آب ماشین به صورت خودکار با توجه به وزن و نوع لباس‌ها، آب مصرفی را تنظیم می‌کند؛ که باعث صرفه‌جویی بیشتر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت تأخیر در زمان شست‌وشو است که می‌تواند تا ۱۲ ساعت در شروع فرایند شست‌وشو تأخیر ایجاد کند.

۴. بهترین ماشین لباسشویی ایرانی: ۹ کیلویی پاکشوما مدل WFU 91399

ماشین لباس‌شویی مدل WFU 91399 یک لباس‌شویی باکیفیت از شرکت ایرانی پاکشوما است. این مدل با دیگ ۹ ‌کیلوگرمی تولید شده و بسیار کم مصرف است. مدل WFU 91399 به صورت پیش‌فرض دارای ۱۵ برنامه شست‌وشو و ۷ برنامه اضافی است که شما می‌توانید بسته به نیاز و جنس لباس‌هایتان از آن استفاده کنید. سرعت چرخش موتور در حداکثر ۱۳۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. پانل کنترل در آن از نوع صفحه نمایش لمسی است که قابلیت کنترل ماشین لباسشویی را نشان می‌دهد. ویژگی‌هایی مانند سیستم کنترل فوم، سیستم کنترل سرریز و سیستم بالانس اتوماتیک جهت جذب لرزش و کاهش میزان صدا از قابلیت‌های قابل تحسین در این ماشین به حساب می‌آید. قابلیت‌هایی مانند تأخیر در شست‌وشو می‌تواند استارت شست‌وشو لباس‌ها را با ۲۴ ساعت تأخیر آغاز کند. برنامه‌هایی مانند برنامه شستشوی MIX و برنامه ضد چروک EASY IRON نیز به شما کمک می‌کند تا لباس‌ها را با کیفیت بیشتر و چروک‌های کمتری تحویل بگیرید.

۵. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی امرسان مدل DD-1275ALCW

برند امرسان از دیر باز در ایران شناخته شده و خوش نام است. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی امرسان مدل DD-1275ALCW یک ماشین مناسب برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت می‌باشد که مجهز به شست‌وشو سریع و شست‌وشوی تأخیری است. این مدل از یک موتور تسمه‌ای با قدرت ۱۲۰۰ دور بر دقیقه کار می‌کند که برای استفاده خانگی یک انتخاب مناسب به شما می‌رود. یکی از قابلیت‌های خوب این مدل در آن است که شما می‌توانید در حین کار با ماشین دما و دور چرخش دستگاه را متناسب با نیازتان تعیین کنید. برنامه‌های کاربردی تعبیه شده در آن این امکان را به کاربر می‌دهد که بسته به نیازش از یک برنامه استفاده نماید و به‌محض انتخاب آن برنامه، سایر برنامه‌های ماشین از دسترس خارج شده و قفل می‌شوند. یکی دیگر از قابلیت‌های آن ایجاد رطوبت به لباس‌ها در حین شست‌وشو است که باعث می‌شود به بافت آن آسیب کمتری وارد شود. در واقع ماشین لباسشویی از اسپری آب استفاده کرده و این قابلیت را به وجود می‌آورد. این مدل سلف کلینر یا همان خودشوی است و می‌تواند محفظه را با تنظیم آب، شست‌وشو دهد. شما می‌توانید تمام عملکردها را از طریق صفحه نمایش بزرگ روی بدنه مشاهده کرده و تنظیم کنید. در پایان اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی ایرانی کم مصرف با ظاهری زیبا و کیفیت بالا هستید؛ امرسان گزینه‌ای خوبی برای شما به حساب می‌آید که در قسمت بالا یک نمونه دیگر از آن را نیز معرفی کردیم.

۶. ماشین لباسشویی سپهر الکتریک مدل SE1000

از مهم‌ترین لوازم خانگی که امروزه در هر خانه‌ای یافت می‌شود؛ ماشین لباسشویی است و شما به راحتی می‌توانید از بین شرکت‌های ایرانی مدل‌های مناسبی را خریداری کنید. یکی از این برندها سپهر الکتریک است. مدل SE1000 سپهر الکتریک دارای ظرفیت ۵ کیلوگرمی است که برای خانواده‌های کوچک مناسب می‌باشد؛ موتور آن با ۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد و قدرت قابل قبولی برای شستن لباس‌ها دارد. در آن از ۲۰ برنامه شست‌وشوی متنوع استفاده شده که تمام نیازهای شما را در حین شست‌وشو انواع لباس‌ها رفع می‌کند. شما می‌توانید لباس‌های پشمی و ابریشمی را بدون نگرانی بابت خرابی آن‌ها، درون این ماشین شست‌وشو دهید. محفظه آب آن از جنس استنلس است که هیچ عنوان دچار مشکل نخواهد شد. بر روی بدنه دکمه‌ای برای خیساندن لباس‌های چرک در نظر گرفته شده است که لباس‌ها را در محفظه پر از آب و کف نگه داشته و با فشردن دکمه استارت شست‌وشو را آغاز می‌کند. علاوه بر این مدل دارای سیستم ضد چروک، کنترل بالانس اتوماتیک است.

۷. ماشین لباسشویی ۸ کیلویی پارس مدل PW1281DH/WD

ماشین لباس‌شویی مدل PW1281DH/WD دستگاهی زیبا و باکیفیت از شرکت «پارس» است که با دیگ ۸‌کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه شده است. کارکرد لباس‌شویی تقریباً اقتصادی بوده و رتبه‌ی مصرف انرژی A را از آن خود کرده است. دستگاه PW1281DH/WD پارس از ۱۲ برنامه‌ی پیش‌فرض شست‌وشو برخوردار است که شما می‌توانید بسته به نیاز و جنس لباس‌هایتان از آن بهره ببرید. موتور لباس‌شویی با کارکرد بسیار قوی می‌تواند تا حداکثر ۱۲۰۰ دور در دقیقه گردش کرده و لباس‌ها را سریعاً آبکشی کند. وجود صفحه نمایش روی بدنه باعث شده تا عملکردها به خوبی قابل مشاهده باشد. به منظور امنیت بیشتر، این ماشین دارای قفل کودک می‌باشد.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد