بهترین برند ماشین لباسشویی

0 1,260

انتخاب یک ماشین لباسشویی باکیفیت که بتواند لباس‌های شما را با حداکثر تمیزی بشوید، اندکی سخت است. امروزه برندهای مختلفی وارد بازار شده که هر کدام ویژگی های متنوعی دارند. این شرکت‌ها با قرار دادن قابلیت‌های جدید و پیشرفت و طراحی زیبا و جذاب در ماشین لباسشویی‌های خود سعی می‌کنند بازار را تصرف کرده و نظر مصرف‌کننده را جلب کنند. در این میان خریدار می‌ماند و گزینه‌های بسیار زیادی که قادر نیست از میان آن‌ها مدل مناسب خود را انتخاب کند.

به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در مورد ماشین لباسشویی و برندهای معتبر و باکیفیتی که در این زمینه فعالیت دارند، یک مطلب مفید منتشر کنیم. هر یک از این برندها مدل‌های متنوعی را طراحی ارائه کرده‌اند که از نظر قیمت، ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌ها با هم متفاوت هستند و این شما هستید که باید متناسب با نیازتان یکی از مدل‌ها را انتخاب نمایید.

ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی

سامسونگ یک برند کره‌ای است که با توجه به پیشینه خود نیاز به تبلیغات ندارد، ماشین لباسشویی‌های سامسونگ همیشه در فهرست بهترین‌ها بوده‌اند. بررسی‌ها و نظرات کاربران در مورد این وسایل اصولاً مثبت و رضایت‌بخش است. ماشین لباسشویی‌های سامسونگ علاوه بر شهرتشان از یک سری امکانات پیشرفته برخوردار هستند که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم:

FlexWash: در ماشین لباسشویی‌هایی در این سبک، از دو لگن با دو شوینده مختلف در دستگاه استفاده می‌شود تا مصرف کننده در حین شستن لباس‌های خود گزینه‌های بیشتری داشته باشد. هر یک از این دو بخش خصوصیت‌های منحصربه‌فردی دارند، از لگن بزرگ‌تر برای شستن لباس‌های روزمره و عادی و از لگن کوچک‌تر برای شست‌وشوی لباس‌های خاص‌تر استفاده می شود. همچنین برحسب نیاز قادر هستید هر دو را روشن کنید.

Auto cleaning function (تمیزکننده خودکار): بعد از گذراندن هر سیکل در شست‌وشو، ماشین لباسشویی سامسونگ به‌صورت خودکار پس‌مانده‌ها را تمیز کرده و درصورتی‌که سیستم به تمیز شدن بیشتری احتیاج داشته باشد به شما اطلاع‌رسانی می‌کند تا از طریق سیستم Eco Drum Clean و قدرت آب داغ و هوا، دستگاه تمیز شود.

Digital inverter technology: در واقع این تکنولوژی به نوع موتور استفاده شده در ماشین لباسشویی برمی‌گردد که باعث می شود موتور مصرف بهینه‌ای داشته باشد و طول عمر دستگاه بالاتر برود.

اپلیکیشن Smart Check: این برنامه برای حل مشکلات لباسشویی است. شما می‌توانید این برنامه را دانلود کرده و از طریق وایفای به لباسشویی خود متصل شوید و مشکلات آن را شناسایی کنید.

اپلیکیشن Smart Control: این برنامه امکان کنترل و ارزیابی عملکرد ماشین لباسشویی را از داخل و یا بیرون خانه و از طریق شبکه وایرلس فراهم می‌کند. در این صورت قادر هستید چرخه شستشو را در بیرون از منزل نیز شروع و یا متوقف کنید و یا تغییرات دیگری را در آن اعمال نمایید.

در اغلب ماشین لباسشویی‌های جدید سامسونگ از سه فناوری اصلی سامسونگ برای لباسشویی، یعنی EcoBubble (برای ایجاد حباباز هوا استفاده می کند)، BubbleSoak (بعد از تکمیل شست‌وشو، لباس‌ها را برای تمیزی مضاعف در حباب قرار می‌دهد)و Vibration Reduction Technology (صدا و لرزش را کاهش می دهد) استفاده شده است که در این قسمت فناوری EcoBubble را تشریح می‌دهیم:

Ecobubble: فناوری حباب‌ساز باعث می‌شود شوینده‌ها در آب حل‌شده و با سرعت بیشتری در تاروپود لباس نفوذ کرده و آن را تمیز کنند. در این صورت آب کمتری مصرف خواهد شد و با توزیع یکنواخت مواد شوینده و حل شدن کامل آن‌ها در آب هیچ‌گونه لکه سفید ناشی از پودر روی لباس ایجاد نمی‌شود.

ماشین لباسشویی الجی

ماشین لباسشویی

الجی نیز یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ها می باشد که از نظر کیفیت و محبوبیت هم رده سامسونگ است. ماشین لباسشویی‌های الجی برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است، بیشتر مدل‌های آن از موتور Inverter Direct Drive Motor استفاده می‌کنند که باعث می‌شود ماشین ساکت‌تر و قابل‌اطمینان‌تر باشد و لرزش کمتری داشته باشد. موتور تمام ماشین لباسشویی‌های الجی تا ده سال ضمانت دارند. در این قسمت به برخی از تکنولوژی‌های ماشین لباسشویی‌های الجی می‌پردازیم:

TwinWash: در این سبک از ماشین لباسشویی‌ها به‌صورت هم‌زمان می‌توانید دو نوع لباس‌ها را بشویید، در این صورت در زمان صرفه‌جویی شده و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

TrueSteam: در این فناوری از بخار استفاده می‌شود تا الیاف لباس آسیب‌ندیده و لباس‌ها پس از شستشو چروک نشوند. ویژگی‌هایی از قبیل ضد حساسیت بودن، سرعت، کارایی و انعطاف‌پذیری بالا در این فناوری قرار داده شده و کارایی سیستم را بیشتر از قبل می‌کند. طبق ادعا این فناوری می‌تواند تا ۹۹.۹ درصد آلرژی را از بین ببرد.

TurboWash: فناوری توربو-واش قادر است لکه‌های سرسخت، بوی بد و چین‌وچروک‌های لباس را پاک کند، در این صورت کیفیت پارچه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و درنهایت باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و آب می‌شود.

۶ Motion Direct Drive: سیستم ۶ Motion Direct Drive الجی قادر است با استفاده از ترکیب ۶ حرکت شست‌وشوی متفاوت، برنامه‌های شست‌وشوی مختلفی را اجرا کند. در این صورت می‌توان شست‌وشو را بر اساس انواع لباس‌ها سفارشی‌سازی کنید.

Eco Hybrid: فناوری اکو هیبرید Eco Hybrid در ماشین لباسشویی ال‌جی، به دو قابلیت Eco dry و Normal dry تقسیم می‌شود که نقش مهمی در کوتاه شدن چرخه خشک کردن دارد و در مصرف آب، انرژی و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

برنامه هوشمند LG: با استفاده از این برنامه قادر هستید دستگاه خود را از راه دور از طریق وایفای کنترل کنید، در این صورت می‌توانید لباس‌های خود را خارج از خانه هم بشویید.

ماشین لباسشویی بوش (Bosch)

ماشین لباسشویی

لباسشویی بوش یک برند شناخته شده در جهان است که در مبحث کنترل و کیفیت محصولات بسیار سختگیر است و این نشان دهنده ظرافت و دقت آلمانی است. البته ویژگی‌های این ماشین لباسشویی‌ها اندکی محدود است، مثلاً اگر خانواده پرجمعیتی دارید بهتر است سراغ این ماشین‌ها نروید.

بسته به مدل ماشین لباسشویی در این قسمت با برخی از ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد:

ActiveWater: قابلیت Active Water از هدر رفتن و مصرف بی‌رویه آب جلوگیری می‌کند در واقع در این مدل میزان مصرف آب به کم‌ترین حد خود رسیده است.

SpeedPerfect: با استفاده از این عملکرد زمان شست‌وشو کاهش می‌یابد و شما می‌توانید در زمان‌هایی که وقت کافی ندارید از این ویژگی استفاده کنید.

EcoSilence Drive: این قابلیت باعث می‌شود دستگاه در عین کارایی، صدای کمتری داشته و آرام‌تر باشد.

AllergyPlus: این ویژگی بر ای افرادی در نظر گرفته شده که بسیار حساس بوده و آلرژی دارند.

Dosing Dispenser I-DOS: با استفاده از این قابلیت میزان مواد شوینده از طریق محاسبات دستگاه تخمین زده و درنتیجه همان اندازه استفاده می‌شود.

ماشین لباسشویی پاناسونیک

ماشین لباسشویی

این شرکت ژاپنی در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد و توانسته است بسیار محبوب شود. ماشین لباسشویی‌های پاناسونیک از مقرون به‌صرفه‌ترین لباسشویی‌های باکیفیت موجود در این لیست هستند. اگرچه این ماشین در مقایسه با همتایان کره‌ای مانند الجی و سامسونگ در سطح پایین‌تری است بااین‌حال ویژگی‌های خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد که در اینجا به آن می‌پردازیم:

mins Active Speed Wash۴۹: شست‌وشوی سریع در ۴۹ دقیقه یک قابلیت کاربردی در ماشین لباسشویی‌های پاناسونیک است که در آن از فوم بسیار متمرکز استفاده می‌شود تا آلودگی‌ها را از بین ببرد. در این صورت تقریباً نیم ساعت در فرایند شست‌وشو صرفه‌جویی خواهد شد.

Hygiene 60ºC/90ºC: در دمای ۶۰/۹۰ درجه سانتی گراد، ۹۹.۹۹ درصد از عامل‌های آلرژی و باکتری‌ها از بین می روند.

ActiveFoam system: با استفاده از این قابلیت قبل از شروع فرایند شست‌وشو، دستگاه با تولید فوم فشرده آلودگی و ذرات را از روی لباس‌ها پاک می‌کند.

StainMaster +: با فشردن این دکمه می‌توانید قابلیتی را فعال کنید تا لکه‌های سخت از روی لباس‌ها پاک شوند.

ECONAVI: این قابلیت باعث می‌شود تا دستگاه دمای آب، میزان بارگیری لباس و مواد درون دستگاه و شونده را شناسایی کرده و میزان آب را برحسب آن تنظیم کند تا در حداقل زمان، شست‌وشوی باکیفیت‌تری انجام شود.

ماشین لباسشویی الکترولوکس (Electrolux)

ماشین لباسشویی

الکترولوکس یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لباسشویی است که با توجه به کیفیت آن گزینه خوبی به‌حساب می‌آید، البته قیمت‌های آن اندکی بالا است. در این قسمت با برخی از ویژگی‌های ماشین لباسشویی‌های این برند آشنا می‌شویم:

UltimateCare: با استفاده از این عملکرد ماشین لباسشویی می‌تواند در عین تمیزی بیشتر، از رنگ و کیفیت لباس محافظت کرده و به آن آسیب وارد نکند.

Load Sensor: درصورتی‌که بیشتر از حد استاندارد لباس در دستگاه قرار دهید، این ویژگی به شما اخطار می‌دهد.

Vapour Care: با استفاده از این قابلیت ۹۹.۹ درد از عوامل آلرژی‌زا حذف می‌شود، بنابراین برای خانواده‌های حساس و مبتلا به آلرژی، آسم و اگزما بسیار مفید است.

Cyclonic Care: این نوع شست‌وشو باعث می‌شود که شکل و حالت لباس از بین نرود.

Time Care: این قابلیت بدون آنکه از کیفیت شست‌وشو بکاهد، زمان فرایند شست‌وشو را کاهش می‌دهد.

ماشین لباسشویی اسنوا

یکی دیگر از برندهای موفق در زمینه تولید ماشین لباسشویی برند ایرانی اسنوا ست. این ماشین لباسشویی امکانات نمونه‌های گران‌تر را با قیمت بهتر در اختیار شما قرار می‌دهد، طول عمر دستگاه‌های لباسشویی اسنوا بالا است.

قطعات این برند کره‌ای است و در ایران مونتاژ می‌شود. مدل‌های لباسشویی اسنوا قابلیت‌های متنوعی دارند، ویژگی‌هایی مانند شستشوی حباب‌ساز، سیستم هوشمند عیب‌یاب، سیستم شستشوی ذخیره زمانی، سیستم شستشوی تأخیری، تکنولوژی نانوسیلور، سیستم ضد چروک و … از قابلیت‌های کاربردی اسنوا به‌حساب می‌آیند.

ماشین لباسشویی هیتاچی (Hitachi)

هیتاچی، شرکت ژاپنی و چندملیتی خدمات مهندسی و صنایع الکترونیکی است، ماشین لباسشویی هیتاچی ممکن است در لیست برترین‌ها نباشد اما قابلیت‌های آن با توجه به امکانات و قیمت آن بسیار مفید و کاربردی است. این دستگاه ممکن است ویژگی‌ها و تکنولوژی عالی نداشته باشد، اما قابلیت‌های کاربردی مانند (Ultra Stream Wash) و یا پاک‌کنندگی خودکار دستگاه (Auto Self Clean) باعث شده بسیاری از مصرف‌کنندگان آن را انتخاب کنند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد