بهترین تبلت هشت اینچی در سال ۲۰۱۹

0 1,488

امروزه تبلت‌ها با توجه به کارایی و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند سراغ تبلت‌‌هایی بروند که نه تنها حمل و نقل آن‌ها راحت باشد بلکه کارکردن با آن‌ها نیز ساده باشد. از همین رو تبلت‌ هشت اینچی خریداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک تبلت هشت اینچی برای خود هستید که قابیلت‌های خوبی داشته باشد به خواندن مطلب زیر ادامه دهید. در این مطلب به معرفی بهترین تبلت هشت اینچی در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

۱. بهترین کلی: تبلت هشت اینچی Huawei MediaPad M5

تبلت هشت اینچی Huawei MediaPad M5

اگر به دنبال تبلتی هستید که عملکرد، طراحی و قیمت خوبی داشته باشد، بهتر است نگاهی به تبلت Huawei’s MediaPad M5 بیندازید. این تبلت در دو نسخه ۸.۴ و ۱۰.۸ اینچی ارائه می‌شود. این تبلت از یک پردازنده ۸ هسته‌ای kirin 960 با فرکانس ۱.۸۴ گیگا هرتز بهره می‌برد، همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌باشد که می‌توانید آن را با یک اسلات میکرو SD، افزایش دهید. کیفیت تصویر یا رزولوشن آن، برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ مگاپیکسل است و هنگامی که با بلندگوهای هارمان کاردن همراه می‌شود، تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان را بسیار لذت بخش‌تر می‌کند. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی آن عکس‌های زیبایی می‌گیرد، همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن وجود دارد که برای تماس‌های تصویری استفاده می‌شود. باتری آن ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است که می‌تواند تا ۱۱ ساعت دوام بیاورد. تنها عیب واقعی آن این است که در این تبلت پورتی برای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در نظر گرفته نشده است. رنگ بندی این تبلت خاکستری و طلایی است و از دیگر قابلیت‌های آن میتوان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما، حس گر اثر انگشت، شارژ سریع باتری، نمایش دهنده‌ی‌ اسناد، ویراستار عکس و فیلم، مرورگر HTML5 و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. این تبلت با طراحی جذابش، فقط ۰.۷ پوند وزن دارد که در لیست بهترین تبلت‌های هشت اینچی قرار دارد.

۲. بهترین ارزش: تبلت هشت اینچی Lenovo Tab 4

تبلت هشت اینچی Lenovo Tab 4

تبلت Lenovo Tab 4 یک ویژگی بسیار خوب دارد که نمیتوان به آن اشاره نکرد، عمر باتری این تبلت خیلی بیشتر از یک تبلت معمولی است. اگر به دنبال یک تبلت هشت اینچی ارزان قیمت هستید که ویژگی‌های خوبی داشته باشد، این تبلت ارزش خرید را دارد. در واقع، این تبلت یک مدل ۸ اینچی با کیفیت است که ارزش رقابتی دارد و اصول اولیه خوبی ارائه می‌کند. بدنه این تبلت پلاستیکی است و دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. اما شما می‌توانید با یک اسلات میکرو SD حافظه آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. دوربین جلوی آن دو مگاپیکسل و دوربین عقب آن ۵ مگاپیکسل است. صفحه نمایش HD آن وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ را ارائه می‌کند که در بین تبلت‌های ارزان قیمت، قابل توجه و روشن است. تنظیم بلندگو Dolby، صدای زیادی را پخش می‌کند. این محصول ۳۲۰گرمی در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است.

۳. دومین برنده از نظر کلی: تبلت هشت اینچی Lenovo Tab 4 Plus

 تبلت هشت اینچی Lenovo Tab 4 Plus

یکی دیگر از تبلت‌های هشت اینچی، تبلت Lenovo Tab 4 پلاس می‌باشد. مشخصات سخت افزاری این تبلت با یک پردازشگر اسنپدراگون اکتا کور ۶۴ بیتی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه و صفحه نمایش Full HD ارتقا می‌یابد. دوربین این تبلت نیز نسبت به مدل قبلی بسیار بهبود یافته است و با یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسلی در پشت تغییر یافته است. همچنین پورت میکرو USB قدیمی آن با نسخه جدیدتر USB-C جایگزین شده است. روکش‌های دوگانه شیشه‌ای آن از تبلت در برابر خراش‌ها و ضربه‌ها محافظت می‌کند، اگر می‌خواهید بچه‌ها با آن بازی کنند، می‌توانید یک فیلتر صفحه نمایش نور آبی انتخاب کنید که در برابر ضربه مقاوم باشد. با یک بار شارژ می‌توانید ۲۰ ساعت با آن کار کنید که زمان زیادی برای مرتب کردن لیست پخش Spotify و چک کردن ایمیل است. با این حال، بزرگترین ارتقاء بین Tab 4 استاندارد و پلاس، پشتیبانی از LTE است. کاربر می‌تواند با استفاده از یک سیم‌کارت LTE همواره به اینترنت متصل باشد. از آنجا که این دستگاه قفل نشده است، می‌توانید آن را با سیم کارت‌های دیگر شرکت‌ها در هنگام مسافرت خارج از کشور استفاده کنید.

۴. بهترین بودجه: تبلت هشت اینچی Amazon Fire HD 8

تبلت هشت اینچی Amazon Fire HD 8

آیا نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید تبلت صرف کنید، اما هنوز هم می‌خواهید یک تبلت کوچک برای مرور وب و پخش برنامه‌های مورد علاقه خود داشته باشید؟ آمازون Fire HD 8 بهترین گزینه است. این تبلت به طور معمول با هزینه کمتر از ۱۰۰ دلار و در رنگ‌های مختلف در دسترس است و با یک بار شارژ کردن تا ۱۰ ساعت کار می‌کند. این دستگاه با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ارائه می‌شود و در صورتی که به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را با یک اسلات micro-SD افزایش دهید. رزولوشن آن ۱۲۸۰ × ۸۰۰ مگاپیکسل است، شاید این رزولوشن قابل توجه نباشد، اما بسیار زیبا و روشن است و تصویر خوبی برای تماشای ویدئو HD ارائه می‌دهد. به همین ترتیب، یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی و ۱.۵ گیگابایت رم دارد که برای وظایف عمومی، کافی هستند. همچنین می‌توانید از هندزفری الکسا برای توقف پخش ویدئو، پخش موسیقی، باز کردن اپلیکیشن‌ها، نمایش نتایج ورزشی، نمایش آب و هوا و دیگر موارد استفاده کنید. با استفاده از مد Show می‌توانید تبلت خود را به یک الکسای full-screen تبدیل کنید تا قابلیت مشاهده از هر نقطه اتاق برای شما فراهم شود. دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی آن به شما امکان برقراری تماس‌های ویدیویی را می‌دهد و یک جک هدفون استاندارد برای اتصال به هدفون وجود دارد.

۵. بهترین تبلت زیر ۲۰۰ دلار: تبلت هشت اینچی Samsung Galaxy Tab

تبلت هشت اینچی Samsung Galaxy Tab

در حالی که بیشتر توجه سامسونگ بر روی پیشنهادات تلفن همراه متمرکز شده است، اما این شرکت تعداد زیادی از دستگاه‌های ارزان قیمت نیز تولید می‌کند. یک نمونه عالی در فضای تبلت Galaxy Tab A می‌باشد که بسیار مقرون به صرفه است. این تبلت دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است که میزان حافظه آن را می‌توانید با یک اسلات micro-SD افزایش دهید. همچنین یک نمایشگر HD روشن و رنگارنگ با زاویه دید گسترده، جک هدفون و دکمه فیزیکی خانه نیز وجود دارد. دوبین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است که برای تماس‌های تصویری استفاده می‌شود و دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسل است که به شما اجازه می‌دهد عکس‌های قابل قبولی بگیرید. از طرفی باتری آن ۵۰۰۰mAh است که به طور معمول بیشتر از تبلت‌های معمولی است. این تبلت در فهرست ۲۰۰ دلاری ما قرار می‌گیرد.

۶. بهترین برای طرفداران اپل: تبلت Apple iPad Mini

تبلت هشت اینچی Apple iPad mini

همانند بسیاری از تولیدکنندگان موفق تبلت، اپل هم در سال‌های اخیر توجه خود را به صفحه نمایش‌های بزرگ معطوف کرده است.
Mini 4 در انتهای سال ۲۰۱۵ منتشر شد که دارای چیپ ست A8 و ۲ گیگابایت رم می‌باشد. رزولوشن این تبلت ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است که کیفیت تصویر بالایی ارائه می‌دهد. با اینکه این تبلت دارای چند حافظه مختلف است اما تنها مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن به فروش می‌رسد، این باعث می‌شود که اسلات micro-SD برای بیشتر افراد بی اهمیت باشد، زیرا فضای آن برای انجام کارهای عادی کافی است. بزرگترین دلیل برای خرید اپل Mini 4 دسترسی به فروشگاه App و سرویس‌های iOS است که به شما امکان ادغام آسان با سایر دستگاه‌های اپل را می‌دهد. اگر آیفون دارید و فقط می‌خواهید یک تبلت کوچک داشته باشید این تبلت برای شما مناسب است. این تبلت در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌شود و به یک جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز است. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی آن دارای ظرفیت ۵۱۲۴ میلی آمپر ساعت (۱۹.۱ وات ساعت) است.

۷. بیشترین طول عمر: تبلت هشت اینچی Samsung Galaxy Tab Active2

تبلت هشت اینچی Samsung Galaxy Tab Active2

اکثر تبلت‌ها به جای توجه به دوام و کیفیت به ابعاد و زیبایی آن توجه می‌کنند، اما مطمئنا Galaxy Tab Active2 سامسونگ جزءِ این تبلت‌ها نیست. گلکسی تب اکتیو ۲ و قلم S Pen با برخورداری از گواهی IP68، در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارند؛ به این معنی که قادر است به مدت نیم ساعت در حداکثر پنج فوت آب دوام بیاورد. این تبلت در یک محفظه لاستیکی سنگین ارائه می‌شود که برای محافظت از قطره‌ها و ضربه‌ها ایده آل است. گلکسی تب اکتیو ۲ از یک قلم S Pen ضد آب، نوین و کاربردی برخوردار می‌باشد، در حالی که شما می‌توانید از صفحه نمایش لمسی آن استفاده کنید، اما پشتیبانی قلم بدان معنی است که برای برقراری ارتباط با صفحه به دست‌های خشک یا تمیز نیاز ندارید. حتی یک حالت خاص وجود دارد که به شما اجازه استفاده از آن را هنگام پوشیدن دستکش‌های سنگین می‌دهد. باتری آن ۱۱ ساعت دوام می‌آورد، اما در صورت خالی شدن باتری می‌توانید فورا آن را عوض کنید و دوباره از تبلت استفاده کنید. این تبلت از مجموعه ابزارهای ردیابی پیشرفته‌ای نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، GPS و سنسور ژئومغناطیسی برخوردار می‌باشد و مجهز به به سیستم احراز هویت پیشرفته است.

۸. بهترین برای سالمندان: تبلت هشت اینچی Consumer Cellular Grandpad

تبلت هشت اینچی Consumer Cellular Grandpad

اگر پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ شما دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند و شما را ببینند، اما به علت پیچیدگی‌های تبلت یا لپ تاپ نمی‌توانند با آنها کار کنند بهتر است تبلت Grandpad را برایشان خریداری کنید. این تبلت به جای تمرکز بر ویژگی‌های فانتزی و لوازم جانبی، بر کارکردن آسان تمرکز می‌کند. رابط کاربری آن به شدت سفارشی است و تنها چند گزینه دارد که توسط آیکون‌های بزرگ و ساده برای چیزهایی مانند تماس‌ها، عکس‌ها، دوربین‌ها، بازی‌ها و غیره نشان داده شده است. هیچ مرورگر وب یا توانایی اضافه کردن برنامه‌های دیگر وجود ندارد. دسترسی نامحدود LTE ساخته شده است، بنابراین باید ماهانه هزینه‌ای برای شارژ آن پرداخت کنید. لوازم جانبی مانند بارکد شارژ بی سیم نیز در این تبلت گنجانده شده است.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد