بهترین سیستم تهویه مطبوع هوشمند در سال ۲۰۱۹

0 893

سیستم تهویه مطبوع، به سیستمی گفته می‌شود که سه فاکتور، رطوبت، دما و سرعت جریان هوا را کنترل کند. در واقع سیستم تهویه مطبوع، یک راه عالی برای خنک کردن هوا و صرفه جویی در هزینه است. انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع به عوامل متعددی بستگی دارد و شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود یک سیستم تهویه مناسب را انتخاب کنید. امروزه سیستم تهویه مطبوع هوشمند وارد بازار شده است که با داشتن آن نیازی نیست دستگاه را به صورت فیزیکی روشن یا خاموش کنید، بلکه می‌توانید با نصب برنامه بر روی گوشی یا تبلت خود، آن‌ها را کنترل یا تنظیم کنید. در مطلب زیر بهترین سیستم تهویه مطبوع هوشمند در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید:

۱. بهترین کلی: سیستم تهویه مطبوع GE AHP08LX

سیستم تهویه مطبوع هوشمند

یکی از نیازهای اصلی برای سیستم تهویه مطبوع هوشمند قابلیت Wi-Fi است، بنابراین شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه تلفن همراه، از هر مکانی به سیستم خود دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید. مدل GE AHP08LX کمی گران‌تر از سیستم‌های تهویه دیگر است. هنگامی که این سیستم در پشت پنجره نصب می‌شود و به شبکه Wi-Fi خانه متصل می‌شود، می‌توانید از برنامه ساده و موثر GE Comfort بر روی گوشی یا تبلت خود استفاده کنید تا به راحتی آن را روشن یا خاموش کنید یا دمای آن را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی برای خنک کردن خانه در زمان‌های خاص تنظیم کنید و این برنامه‌ها می‌توانند برای هر روز هفته متفاوت باشند. اما آنچه AHP08LX را برجسته می‌کند بیشترین میزان سازگاری با دستیارهای مجازی صدا و سیستم عامل‌های هوشمند است. علاوه بر ادغام با صفحه اصلی گوگل و الکسای آمازون، این سیستم اولین سیستم هوشمند A / C در ایالات متحده بود که از HomeKit اپل پشتیبانی می‌کرد. این سیستم برای ایجاد اتوماسیون سفارشی بین محصولات هوشمند و سایر دستگاه‌ها از سرویس (IFTTT) استفاده می‌کند. سرویس IFTTT که مخفف If This Then That است به منظور تسریع ‌انجام کارها و همچنین یادآوری‌کردن موارد مهم و ضروری به کاربر ساخته شده است. بالاتر از همه، AHP08LX یک سیستم تهویه مطبوع هوشمند است و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. این سیستم تهویه مطبوع هوشمند برای خانه‌هایی ایده آل است که دارای اتاق متوسط ​​بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ فوت مربع هستند. طراحی آن نسبتا پایه و صنعتی است، اما ویژگی‌های هوشمند آن نگاه دقیقی به آینده دارد.

۲. دومین برنده در مجموع: سیستم تهویه مطبوع هوشمند Kenmore

سیستم تهویه مطبوع هوشمند Kenmore

سیستم Kenmore برای هر اتاقی گزینه‌های متفاوتی ارائه می‌دهد، مدل ۸،۰۰۰ BTU برای فضاهای منحصر به فرد مناسب است و مدل ۲۴،۵۰۰ BTU برای اتاق‌های ۱۶۰۰ فوتی ایده آل است. تمام مد‌ل‌ها دارای سه سرعت خنک کننده، سه سرعت فن و چهار جهت هوا هستند که هوا را در فضای اتاق به گردش در می‌آورند. این مدل ممکن است در چرخ دنده‌های بالاتر کمی با صدای بلند کار کند، اما به طور کلی خوب و بی سر و صدا اجرا می‌شود. البته، طراحی اصلی این سیستم هوشمند به گونه‌ای است که می‌توانید تنظیمات آن را از هر کجایی در داخل خانه یا خارج از خانه کنترل کنید. شما می‌توانید سیستم را روشن و خاموش کنید، درجه حرارت را تنظیم کنید و برنامه‌های سفارشی را از طریق برنامه هوشمند Kenmore تنظیم کنید تا بتوانید سایر محصولات هوشمند Kenmore را مدیریت کنید. Kenmore Elite همچنین یکپارچه سازی آسانی با دستیار صوتی الکسا و سخنرانان Echo ارائه می‌دهد. این کار از طریق مهارت هوشمند Kenmore انجام می‌شود.

۳. بهترین بودجه: سیستم تهویه مطبوع هوشمند LG

سیستم تهویه مطبوع هوشمند

از آنجایی که سیستم‌های تهویه هوشمند دارای گزینه‌های نسبتا محدودی هستند، تغییرات زیادی در قیمت آنها مشاهده نمی‌شود. اما LG ارائه دهنده سیستم‌های تهویه مطبوع پنجره‌ای با ویژگی‌های هوشمند است که این کار را بدون هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد. نسخه‌های فعال Wi-Fi برای مدل‌های ۸۰۰۰، ۱۰،۰۰۰ و ۱۲،۰۰۰ BTU در دسترس هستند، بنابراین شما می‌توانید بر اساس اندازه اتاق، خنک کننده مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمام مدل‌های Energy Star-certified شامل ویژگی خودکار راه اندازی مجدد هستند تا پس از قطع برق دوباره به کار گرفته شوند. این سیستم تهویه دارای برنامه هوشمند است و می‌توانید در هر زمان و مکانی آن را به کار بیندازید یا تنظیمات آن را تغییر دهید. این سیستم تمام توابع اساسی A / C را مدیریت می‌کند، مهمترین کار این است که می‌توانید قبل از رسیدن به خانه، آن را خنک کنید. این سیستم از دستیارهای مجازی Google Home و آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

۴. بهترین طراحی: سیستم تهویه مطبوع Frigidaire Cool Connect

سیستم تهویه مطبوع هوشمند

در حالی که اکثر سیستم‌های هوشمند ویژگی‌های پیشرفته خود را در یک ظاهر یکنواخت و ساده A / C پنهان می‌کنند، اما به نظر می‌رسد سیستم تهویه Frigidaire Gallery Cool Connec مانند یک تکه فن آوری مدرن در پنجره شما آشیانه کرده است. دکمه‌های حساس به لمس در بالای پانل جلوی منحنی حرکت می‌کنند و دارای یک صفحه نمایش LED بزرگ است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در زیر پانل یک گریل شبکه‌ای و فیلتر ضد باکتری وجود دارد که می‌توانید آن را تمیز کنید. هوا از طریق آن به سمت بالا می‌رود و در یک حرکت دایره‌ای به صورت کارآمدتر هوا را خنک می‌کند. مدل ۶۰۰۰ BTU برای اتاق‌های تا ۲۵۰ فوت مربع مناسب است، اما برای فضاهای بزرگتر اندازه‌های ۸،۰۰۰، ۱۰،۰۰۰ و ۱۲،۰۰۰ BTU نیز وجود دارد. برنامه هوشمند Frigidaire برای کنترل A / C نیز استفاده می‌شود، به همین دلیل تنظیم دما، تنظیم برنامه، روشن شدن حالت خواب یا تنظیم تایمر آسان است. شما همچنین می‌توانید آن را با آمازون الکسا یا دستیارهای گوگل ادغام کنید. با این حال، بعضی از کاربران با قطع ارتباط Wi-Fi سیستم مشکل داشتند، بنابراین ممکن است به صبر و عیب‌جویی خاصی نیازی داشته باشند.

۵. بهترین برای حمل و نقل: سیستم تهویه مطبوع JHS Portable

سیستم تهویه مطبوع هوشمند

اگر نمی‌توانید (یا نمی‌خواهید) یک سیستم تهویه مطبوع پنجره‌ای نصب کنید، یک سیستم قابل حمل A / C بهترین سیستم برای شماست. این سیستم به یک شلنگ اگزوز نیاز دارد که در یک پنجره نصب شده است، اما اگر بخواهید می‌توانید آن را در اطراف تغییر دهید یا در اتاق‌های مختلف حرکت دهید. این سیستم تهویه مطبوع مجهز به Wi-Fi است و ویژگی‌هایی همچون قابل حمل بودن و قدرت خنک کنندگی ۱۰،۰۰۰ BTU را با مجموعه کاملی از ویژگی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. این دستگاه کمی بیشتر از دو فوت قد دارد و وزن آن ۵۰ پوند است، بنابراین انعطاف پذیرتر از دستگاه‌های دیگر است و باعث می‌شود که چرخاندن آن آسان‌تر شود. علاوه بر تهویه مطبوع و فن دو سرعته، این دستگاه می‌تواند به عنوان رطوبت‌گیر برای کنترل رطوبت اتاق هم عمل کند. بدون توجه به جایی که دستگاه را قرار داده‌اید، برنامه رایگان JHS Smart به شما امکان دسترسی به تنظیمات A / C را از هر نقطه‌ای می‌دهد. اگر در اتاق هستید و نمی‌خواهید از برنامه استفاده کنید این دستگاه مجهز به کنترل از راه دور هم می‌باشد.

۶. دومین برنده از نظر حمل و نقل: سیستم تهویه مطبوع قابل حمل Frigidaire

سیستم تهویه مطبوع هوشمند

سیستم تهویه مطبوع Cool Connect Frigidaire نه تنها ایستاده است، بلکه از ویژگی‌های هوشمند، نیز بهره‌مند است. طراحی استوانه‌ای منحصر به فرد آن نسبت به مدل‌های مستطیلی سبک‌تر است که آن را بیشتر قابل حمل A / C می‌کند. قدرت خنک کنندگی آن ۱۲۰۰۰ BTU است که هوا را ۳۶۰ درجه به سمت بالا می‌برد و یک اتاق ۵۵۰ فوت مربعی را کاملا سرد می‌کند. این دستگاه دارای رطوبت‌گیر، حالت‌های صرفه جویی در انرژی و حالت خواب است که همه می‌توانند با برنامه Frigidaire Smart همراه با عملیات اصلی A / C کنترل شوند. این دستگاه دارای ریموت دایره‌ای شکل است که می‌تواند عملکردهای اساسی را انجام دهد و زمانی که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید، با آهنربا به بالای دستگاه وصل می‌شود. یا اگر نمی‌خواهید از دست‌های خود استفاده کنید، می‌توانید آن را تنظیم کنید تا دستورات را از طریق آمازون الکسا یا دستیار گوگل دریافت کنید. وزن این سیستم ۷۸ پوند و ارتفاع آن سه فوت است و در پایین آن چرخ‌های بسیار کوچکی وجود دارد که باعث می‌شود حمل و نقل این سیستم از اتاقی به اتاق دیگر راحت‌تر باشد. اما اگر برای انتقال آن و نصب دوباره شلنگ اگزوز در یک پنجره دیگر تلاش بیشتری انجام دهید، می‌توانید یک دستگاه خنک کننده مدرن و باهوش را به قسمت‌های مختلف خانه اضافه کنید.

۷. بهترین کنترل: سیستم هوشمند Sensibo Sky

بهترین کنترل

اگر می‌خواهید سیستم تهویه مطبوع فعلی را حفظ کنید یا نمی‌توانید یک نسخه مجهز به Wi-Fi را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند، راه‌هایی برای اضافه کردن ویژگی‌های هوشمند به A / C وجود دارد. اتصال آن به پلاگین هوشمند ساده‌ترین کنترل را به شما می‌دهد. اما برای داشتن ابزارهای پیشرفته‌تر تهویه مطبوع، می‌توانید دستگاه کنترل هوشمند A / C مانند Sensibo Sky را داشته باشید. این یک راه مقرون به صرفه برای دریافت تعداد زیادی از قابلیت‌های هوشمند خنک کننده می‌باشد. راه اندازی دستگاه کوچک Sensibo Sky بسیار ساده است. شما آن را وصل می‌کنید و می‌توانید آن را به دیوار بچسبانید. شما آن را از طریق حسگر مادون قرمز به تهویه هوا جفت می‌کنید، به این معنی که سیستم برای کار کردن به کنترل از راه دور نیاز دارد. سپس Sensibo Sky را به W-Fi خانگی خود وصل کنید و برنامه Sensibo را برای iOS یا Android (و همچنین به عنوان یک برنامه وب در صورتی که دارای تلفن هوشمند نیستید) دانلود کنید. برنامه دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است، علاوه بر عملیات اصلی A / C، می‌توانید برنامه‌های خود را ایجاد کرده و تنظیمات دما را بر اساس موقعیت مکانی گوشی و یا در اطراف خانه خود تنظیم کنید. Sensibo Sky با الکسا و Google Home سازگار است، اما در آنجا متوقف نمی‌شود. API باز آن اجازه می‌دهد تا با تعدادی از خدماتی که به طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند، مانند SmartThings سامسونگ و HomeKit اپل سازگار شوند. شما همچنین می‌توانید وظایف خودکار خود را از طریق IFTTT تنظیم کنید.

۸. دومین برنده کنترل هوشمند: سیستم هوشمند Cielo Breez

بهترین کنترل

Cielo Breez Cielo WiGle یک کنترلر هوشمند A / C ارزان قیمت است که می‌تواند تعدادی دستگاه‌های خنک کننده کاربردی و انعطاف پذیر را ارائه دهد. این مدل دارای یک صفحه LCD می‌باشد که با عکس شخصی شما قابل تنظیم است و به آن لمس شخصی نیز اضافه شده است. همچنین نسخه Cielo Breez Plus به کنترل‌های داخلی و صفحه نمایش دما مجهز است. سیستم تهویه مطبوع خود را به Cielo Breez وصل کنید و از ریموت A / C استفاده کنید. پس از آن می‌توانید از راه دور آن را تنظیم کنید. این برای نگهداری آمار دقیق استفاده شده است که می‌توانید در برنامه Cielo Home مشاهده کنید. تنظیمات geofencing بسیار مفید است که به شما اجازه می‌دهد تا خنک کننده را تنظیم کنید و قبل از رسیدن به خانه آن را روشن کنید تا خانه خنک شود. این سیستم همچنین از دستیارهای صوتی آمازون الکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند.

منبع: بلاگ بورسیکا

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد