گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ با باتری های قوی

0 4,928

باتری خوب، پایه و اساس همۀ گوشی های هوشمند است، در واقع باتری خوب مانند نمک غذا با ارزش است. این ویژگی تضمین می کند که می توانید در کل روز از تلفن خود حداکثر استفاده را ببرید. مهمتر از همه می توانید بعد از یک روز طولانی در محل کار با گوشی روشن به خانه برسید.

بعضی گوشی ها فاقد این ویژگی هستند و بهتر است در این مواقع یک باتری بزرگ همراه خود داشته باشید، البته گوشی هایی نیز وجود دارند که در حد متوسط قرار دارند.

به خاطر داشته باشید تنها قدرت باتری عامل تعیین کننده ای برای مدت عمر باتری نیست بلکه الگوی مصرف کننده نیز نقش مهمی در طول عمر باتری ایفا می کند.

Mi Max 2

پس از اینکه گوشی های Redmi در کشور هند با استقبال گرمی مواجه شد، شیائومی گوشی Mi Max 2 را معرفی کرد که دارای باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. شیائومی در مورد این گوشی ادعا می کند باتری آن قادر است ۱۸ ساعت ویدئو پخش کند، ۵۷ ساعت مکالمه داشته باشد و بیش از ۳۱ روز آماده به کار باشد. این گوشی نه تنها دارای باتری بزرگی می باشد، بلکه دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی Full HD است و توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

این گوشی علاوه بر باتری و صفحه نمایش بزرگ تمام وظایف روزانه را انجام می دهد. افرادی که به محتوای چند رسانه ای علاقه دارند می توانند از بلندگوهای دوگانه آن استفاده کنند. این محصول در یک قاب فلزی جذاب عرضه می شود که بر زیبایی آن می افزاید.

بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با باتری خوب و صفحه نمایش بزرگ هستید می مکس ۲ می تواند انتخاب خوبی باشد.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۵MP ۱۲MP ۵۳۰۰mAh ۶۴GB ۴GB Snapdragon 625 ۱۹۲۰ x 1080 ۶.۴۴-inch Android 7.1.1 Nougat ۱۷۴.۱ x 88.7 x 7.6mm ۲۱۱ گرم

 

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی گوشی جدید شیائومی Mi A2 و Mi A2 Lite

 

Asus Zenfone Max Pro M1

جدیدترین عضو این لیست ایسوس ذن فون مکس پرو ام ۱ می باشد که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. اگرچه این تلفن از یک باتری بزرگ ساخته شده است، اما بهتر است حواستان به مصرف باتری آن باشد زیرا این گوشی نمی تواند بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورد.

این گوشی یک گزینه مناسب و معقول است که در Android Stock ارائه می شود و می تواند یک تجربه خوب برای کاربر باشد.

همچنین در نظر داشته باشید این گوشی قابلیت شارژ سریع را پشتیبانی نمی کند. با این حال، مدت زمانی شارژ شدن گوشی طولانی نیست.

به طور کلی، این گوشی نسبت به سایر گوشی هایی که در این محدوده قیمت هستند، ویژگی های بیشتر و بهتری ارائه می دهد.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۸MP ۱۳MP ۵۰۰۰mAh ۳۲GB ۳GB Snapdragon 636 ۱۰۸۰ x 2160 ۵.۹۹-inch Android 8.0 Oreo ۱۵۹.۰۰ x 76.00 x 8.46mm ۱۸۰ گرم

 

Gionee M7 Power

گوشی Gionee M7 Power در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ با نمایش ۶ اینچی از نوع FullView IPS به بازار عرضه شد. این گوشی از نسبت تصویری ۱۸:۹ استفاده می کند و صفحه نمایش آن توسط یک لایه Gorilla Glass 3 محافظت می شود. برجسته ترین ویژگی این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که نشان دهنده قدرت آن است.

این گوشی هوشمند مجهز به چیپ پردازشی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۵ می باشد که دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است. ذخیره سازی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است که می توان آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد. این تلفن در رنگ های سیاه و طلایی موجود است.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۸MP ۱۳MP ۵۰۰۰mAh ۶۴GB ۴GB Snapdragon 435 ۱۴۴۰ x 720 ۶-inch Android 7.1 Nougat ۱۵۶.۳ x 75.6 x 8.6 mm ۱۹۹ گرم

 

Honor 8 Pro

Huawei به تازگی نسخۀ حرفه ای از گل سرسبد خود یعنی Honor 8 را روانه بازار هند کرده است که با استقبال زیادی همراه بوده است. گوشی هوشمند Honor 8 Pro دارای یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که یکی از نکات برجسته آن است.

این گوشی هوشمند به لحاظ ویژگی و عملکرد بسیار مناسب است، اما فاقد X-factor است که می تواند آن را از رقبایش متمایز کند. اما آنچه ما نمی توانیم نادیده بگیریم، طراحی خیره کننده و میزان قدرت آن است.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۱۲MP ۱۲MP ۴۰۰۰mAh ۱۲۸GB ۱۲۸GB Kirin 960 ۲۵۶۰ x 1440 ۵.۷-inch Android 7.0 ۱۵۷ x 77.5 x 6.97mm ۱۸۴ گرم

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی تخصصی گوشی Huawei mate 10

 

Xiaomi Redmi Note 5 Pro

شیائومی ردمی نوت ۵ پرو، یک گوشی هوشمند با قیمت باور نکردنی است. باوجود استفاده زیاد، باتری این گوشی در طول ۲۴ ساعت خاموش نخواهد شد. ویژگی بارز این گوشی این است که عمر باتری برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد یافت.

دوربین این گوشی خوب عمل می کند و با پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو اس دی کارایی و گزینه ذخیره سازی را افزایش می دهد.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۲۰MP Dual camera (12MP + 5MP) ۴۰۰۰mAh ۳۲/۶۴GB ۳/۴/۶GB Snapdragon 636 ۱۰۸۰ x 2160 ۵.۹۹-inch Android 7 (Nougat) ۱۵۸.۶ × ۷۵.۴ × ۸.۰۵mm ۱۸۱ گرم

 

Moto E4 Plus

این گوشی جدیدترین نسخۀ این لیست می باشد. این گوشی اولین گوشی سری E در موتورولا است که دارای حسگر اثر انگشت می باشد. برجسته ترین ویژگی این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که غیر قابل جابجایی است. این باتری توانایی بالایی دارد و در صورت استفاده زیاد می تواند بیشتر از یک روز دوام بیاورد. اگر کاربری هستید که در طول روز از شارژ کردن مداوم تلفن خود خسته می شوید، این گوشی می تواند نگرانی هایتان را از بین ببرد.

به افرادی که به عکس های سلفی علاقه دارند مژده می دهیم این شرکت در دوربین جلوی خود که ۵ مگاپیکسلی است یک فلاش LED اضافه کرده است. طراحی بدنه و جنس فلزی آن ظاهر شیک و زیبا برای گوشی به ارمغان آورده است که می توانید به راحتی آن را در جیب خود بگذارید.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۵MP ۱۳MP ۵۰۰۰mAh ۱۶GB ۳GB MediaTek MT6737M ۱۲۸۰ x 720 | ۵.۵-inch Android 7.1.1 Nougat ۱۵۵ x 77.5 x 9.55mm ۱۹۸ گرم

 

Xiaomi Redmi Note 5

شیائومی ردمی نوت ۵ همانند نسخه به ‌روزتر خود که قبلا در این لیست اشاره کردیم، دارای ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. این تلفن با یک بار شارژ کامل می تواند برای یک روز دوام بیاورد حتی اگر به مدت زیاد از گوشی خود استفاده کنید. البته اگر جزو کاربران کم مصرف باشید این مدت زمان بسیار بیشتر هم خواهد شد.

با استفاده از آداپتور ۵ ولتی که در جعبه آن وجود دارد، حدود دو ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

اما اگر در حال حاضر از Redmi Note 4 استفاده می کنید، بهتر است از ارتقاء دادن آن خودداری کنید زیرا تفاوت این دو بسیار کم است. آنها حتی بر روی یک چیپ ست کار می کنند.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۵MP ۱۳MP ۴۱۰۰mAh ۱۶/۳۲/۶۴GB ۲/۳/۴GB Snapdragon 435 ۱۰۸۰ x 2160 ۵.۹۹-inch Android 7 ۷۵.۴۵ x 158.5 x 8.05mm ۱۸۰ گرم

 

Samsung Galaxy C9 Pro

گوشی گلکسی سی ۹ پرو سامسونگ دارای تراشه پردازشی اسنپدراگون ۶۵۳ کوالکام و رم ۶ گیگابایتی است که به راحتی همۀ کارهایتان را انجام می دهد.

حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایتی است که از طریق کارت میکرو اس دی می توانید آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

با توجه به نورشناسی، این گوشی دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در دوربین عقب و جلو است که برای هر شرایطی مناسب است. باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده کل روز کافی است.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۱۶MP ۱۶MP ۴,۰۰۰mAh ۶۴GB ۶GB Snapdragon 653 ۱۹۲۰ x 1080 ۶-inch Android 6.0.1 ۱۶۲.۹ x 80.7 x 6.9mm ۱۸۸ گرم

 

Moto C Plus

گوشی موتو سی پلاس باتوجه به قیمت مقرون به صرفه اش دارای سخت افزار نسبتا جذابی است. گوشی Moto در بخش متوسط بازار قرار گرفته است و این شرکت همچنان با نسل جدید تلفن های همراه این راه را ادامه می دهد.

برجسته ترین ویژگی این گوشی باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی، ابعاد (۱۲۸۰x720)، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه است. این گوشی را می توان با ۱۰۰ دلار خریداری کرد.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۲MP ۸MP ۴,۰۰۰mAh ۱۶GB ۲GB Mediatek MT6737 ۱۲۸۰ x 720 | ۵-inch Android 7.0 ۱۴۴ x 72.3 x 10mm ۱۶۲ گرم

 

Samsung Galaxy C7 Pro

گلکسی سی ۷ پرو دارای عمر باتری عالی، عملکرد خوب و کیفیت ساخت بسیار عالی است. این گوشی از یک تراشۀ Snapdragon 626 استفاده کرده است که دارای حافظه ۶GB و حافظه جانبی ۶۴ گیگابایتی می باشد. با کمک کارت microSD می توانید حافظۀ آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید.

سامسونگ در این گوشی به جای Android 7.0 از Android 6.0 Marshmallow استفاده کرده است. این گوشی مانند گوشی سی ۶ پرو از دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است. علاوه بر این، بیشتر قابلیت های این دو گوشی به جز اندازۀ صفحه نمایش آن شبیه هم هستند.

دوربین جلو دوربین عقب باتری ذخیره سازی رم پردازنده کیفیت اندازه صفحه سیستم عامل ابعاد وزن
۱۶MP ۱۶MP ۳,۳۰۰mAh ۶۴GB ۴GB Snapdragon 626 ۱۹۲۰ x 1080 | ۵.۷-inch Android 6.0 Marshmallow ۱۵۶.۵ x 77.2 x 7.0mm ۱۷۲ گرم
منبع: فروشگاه اینترنتی بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: آنچه باید از سخت‌افزار گوشی‌های همراه بدانیم

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد